Panie i panowie!

1. Data: 2000-08-09 10:31:22

Temat: Panie i panowie!
Od: "Aninja" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!!!
Napisalam na ta grupe juz 198 postow z czego dziesiejszy jest 199. Pobilam
swoj rekord ha, ha :-). Na grupie o seksie napisalam bardzo malo postow, nie
pamietam ile, ale nie bylo tego duzo, na grupie o mailu zaledwie 1, o dupie
zaledwie 10, o religii 111, ale tutaj jestem najlepsza :-). Szkoda, tylko,
ze mialam takie zaleglosci i jako Aninja bardzo malo pisalam. A jesli checie
wiedziec to ja jestem Ania Lipek, tylko zmienilam sobie ksywe, ale nie
jestem natomiast jakims Dajda czy kimkolwiek innym. Jestem Lania Pipek,
tylko ze teraz juz sie tak do tego nie lubie przyznawac, bo boje sie, ze
zostane ukamieniowana buhahaha :-). Zmienilam sie, ale Wy tego nie mogliscie
przebolec, bo kochaliscie mnie taka jaka bylam, dlatego zostalam Aninja, ale
nadal to jestem ta sama, tylko ze inna Ancia. Aha i nie plotkujcie tu na
mnie kanalie jedne, bo dobrze wiem co po moim odejsciu o mnie tutaj
skrobaliscie, a to nieladnie hi, hi :-). Powinnam sie na Was zdenerwowac,
ale jest spoko, bo jak slucham sobie Liroya, to nawet nie mam checi aby
przeklinac, a wlasnie to robie. A na wielu grupach dyskusyjnych to ja nigdy
nie bylam, jak co niektorzy pisza, bo przez trzy lata tylko na 5 to nie jest
az tak zle. Teraz jestem tylko tutaj.
Ania Lipek
a...@p...com

Sraj tak, aby każde gówno wprawiało Cię w zachwyt.

1. Data: 2000-08-09 12:01:04

Temat: Re: Panie i panowie!
Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

>A jesli checie
>wiedziec to ja jestem Ania Lipek, tylko zmienilam sobie ksywe, ale nie
>jestem natomiast jakims Dajda czy kimkolwiek innym.

przecież nikt nie miał co do tego żadnych wątpliwości już od dawna!

>Zmienilam sie, ale Wy tego nie mogliscie
>przebolec, bo kochaliscie mnie taka jaka bylam, dlatego zostalam Aninja,
ale
>nadal to jestem ta sama, tylko ze inna Ancia.

Oj chyba Ci się zdaje nie zmieniłaś się ani ciut ciut. dlatego nie trudno
cię byuło rozpoznać.

>Aha i nie plotkujcie tu na
>mnie kanalie jedne

sama jesteś kanalia
PLONK
Zenek

1. Data: 2000-08-09 13:29:04

Od: Wojciech Chmielewski <W...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba Ci zawale konto jakimis smieciami!! Tak z 20Mb???
Przestaniesz sie cieszyc!
Nie pozdrawiam
Pikus

1. Data: 2000-08-10 18:40:38

Temat: Odp: Panie i panowie!
Od: "Ptaszek Filip" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aninja :

[jak zwykle długi i głupi tekst]

Cześć, Ania !!
Tu Ptaszek Filip. Ten, co próbował "dotrzeć" do Ciebie normalnie, czyli bez
obrażania i mieszania z błotem. Przez moment wychodziło, bo odpowiadałaś
całkiem sensownie. Ale jeśli piszesz takie teksty, jak ten, to - nawet przy
założeniu, że mało przeklinam - zmuszony jestem napisać:
- przestań pierdolić smęty i lepiej zajmij się robieniem babek z piasku

Poważnie... Weż pod uwagę fakt, że większość ma Cię za idotkę, obojętnie czy
będziesz Aninją, czy A. Lipek, czy jaką inną cholerą. Jeżeli Twoim głównym
celem było zapchać listę dwustoma postami, to - proszę bardzo - wygrałaś !!
Ucieszona? To teraz zwijaj manatki i spadaj.

Do widzenia
Filip

1. Data: 2000-08-10 18:40:44

Od: "Ptaszek Filip" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojciech Chmielewski :

> Chyba Ci zawale konto jakimis smieciami!! Tak z 20Mb???
> Przestaniesz sie cieszyc!
> Nie pozdrawiam
> Pikus

Niekoniecznie - ona tez moze zapchac Ci konto, i wtedy bedzie sie cieszyc.
Nie warto. Lepiej olac z góry na dól.

Filip - Wojciech Chmiel :-)

1. Data: 2000-08-11 12:18:19

Od: "Aninja" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> założeniu, że mało przeklinam - zmuszony jestem napisać:
> - przestań pierdolić smęty i lepiej zajmij się robieniem babek z piasku

Jestes okropny :-(. Znowu dyskryminacja mlodszych, juz dluzej tego nie
zniose :-(. Tak, chciales do mnie dotrzec normalnie i ja bylam Ci za to
bardzo wdzieczna, a nawet sklonna aby sie zmienic. Ale ja zawsze pozostane
soba. Coz takiego zlego zrobilam? Jaki ja niby teks napisalam? Jestem
przekonana, ze gdyby napisala go Moncia albo w ogole ktos inny, to nic by
nie bylo, ale oczywiscie ja jestem gorsza i taka jest niestety okrutna
prawda. Tylko nadal nie moge zrozumiec dlaczego? Dlaczego tak jest? Prosze
odpowiedziec mi dlaczego?

> Poważnie... Weż pod uwagę fakt, że większość ma Cię za idotkę, obojętnie
czy
> będziesz Aninją, czy A. Lipek, czy jaką inną cholerą.

Dlatego, ze ja pozostane zawsze mna, a fakt, ze ja pisze te posty
niezaleznie od tego jaka mam ksywe i w jaki sposob to robie, zawsze bede
idiotka, bo taka sie urodzilam. Zdarzylam sie do tego przyzwyczaic.

> Jeżeli Twoim głównym
> celem było zapchać listę dwustoma postami, to - proszę bardzo - wygrałaś
!!
> Ucieszona? To teraz zwijaj manatki i spadaj.

To nie bylo wcale moim celem, ale jak policzylam ile wyslalam tutaj postow
to doznalam szoku. Co w tym dziwnego? Nie, nie spadam stad. Nie masz prawa
mnie wyganiac, im bardziej bedziecie probowali mnie stad wykurzyc, tym
bardziej bede tutaj razem z Wami. Nie sadze, ze jestem od Was gorsza, bo
niby w czym? Bede tu i koniec i kropka.
Ania

1. Data: 2000-08-14 22:46:08

Od: "bary" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aninja napisał(a) w wiadomości: ...
>niby w czym? Bede tu i koniec i kropka.

>Ania

I jakbyś mogła to pomęcz od czasu do czasu pana ptaśka ;)

j...

---

"Kto napomnienie lubi, kocha mądrość,
Kto nagan nie znosi, jest głupi