Pańska skórka

1. Data: 2005-10-19 14:29:13

Temat: Pańska skórka
Od: "Jerzy Wójcikowski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję przepisu na "Pańską Skórkę". Może ktoś mnie poratuje?

2. Data: 2005-10-19 14:58:54

Temat: Re: Pańska skórka
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wójcikowski" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> Poszukuję przepisu na "Pańską Skórkę". Może ktoś mnie poratuje?

http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis5053.html

Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

3. Data: 2005-10-19 15:12:18

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis5053.html

No tak, pospieszylam sie i nie sprawdzilam dokladniej. Przyznaje nie robilam
tego, ale po przeczytaniu komentarzy (nie tylko z tego linka) z pewnoscia
tego nie zrobie:( Na wszystkich stronach jest ten sam przepis(!)

4. Data: 2005-10-19 16:17:06

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wójcikowski napisał(a):
> Poszukuję przepisu na "Pańską Skórkę". Może ktoś mnie poratuje?

Tu masz to czego szukasz:
http://kuchnia.kisa.pl/
pozdr. Jerzy

5. Data: 2005-10-19 16:25:17

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

Tu masz to czego szukasz:
http://kuchnia.kisa.pl/

Przepis nr II jest niestety taki sam jak podalam wyzej :( Ciekawe co wyjdzie
z nr I ?

6. Data: 2005-10-20 11:56:37

Od: "Jerzy Wójcikowski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani "Iwona_s" i "JerzyN",

Serdeczne dzięki za szybki odzew i fajne przepisy.
Iwonko, "pańska skórka", to polska tradycja w Dniu Wszystkich Świętych i
wspomnienie dzieciństwa. Niestety widok meneli sprzedających skórkę na
cmentarzu wzbudza we mnie obrzydzenie.

W najbliższym czasie postaram się wykorzystać przepis II.
O wynikach - powiadomię!
Jeszcze raz - dziękuję.

7. Data: 2005-10-20 12:21:12

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wójcikowski" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> Serdeczne dzięki za szybki odzew i fajne przepisy.

nie ma za co:)

> Iwonko, "pańska skórka", to polska tradycja w Dniu Wszystkich Świętych i
> wspomnienie dzieciństwa. Niestety widok meneli sprzedających skórkę na
> cmentarzu wzbudza we mnie obrzydzenie.

...rozumiem:)

> W najbliższym czasie postaram się wykorzystać przepis II.

Ale na wlasna odpowiedzialnosc (he he) - czytales te komentarze na stronie?
Nie sa pozytywne, wiec... Ja tego nie probowalam robic.

> O wynikach - powiadomię!

Ciekawa jestem czy uda ci sie znalezc ten smak z dziecinstwa...

Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

Sałatka owocowa
Czy ktoś ma przepis na typową surówke do potraw chińskich
Filo-moge zrobic w domu?
Soczewica
Przepis na stek