Pantotenian wapnia

1. Data: 2001-11-06 02:11:49

Temat: Pantotenian wapnia
Od: "tomas" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy 'Calcium pantothenicum' ( dostepny w naszych aptekach) to to samo co
Pantotenian wapnia.
btw, czy witamina B5 jest sprzedawana za granica w 'czystej postaci' tz. czy
sa jakies
tabletki typu plusszzzz ktore zawieraja tylko ta witamine ???

pzdr.
tonka

2. Data: 2001-11-06 22:13:14

Temat: Re: Pantotenian wapnia
Od: <m...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> pzdr.
> tonka
>

> W Wielkiej Brytanii witamina B5 sprzedawana jest w postaci tabletek w
sklepach ze zdrowa zywnoscia. Ja kupilem witamine B5 500 mg.
Pozdrawiam.

3. Data: 2001-11-07 05:23:39

Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

To samo.
jotem

tomas wrote:

> [...]
> sa jakies
> tabletki typu plusszzzz ktore zawieraja tylko ta witamine ???

bol podbrzusza
Piercing na języku
mukowiscydoza ???-było: trzustka-jak działa
Ciągłe przeziębianie się
paznokcie