Paprykarz

1. Data: 2005-09-15 19:56:03

Temat: Paprykarz
Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi za mną paprykarz od tygodnia, a więc zakupiłam dziś 2 kg zielonej
papryki w rewelacyjnej cenie 0,99 zł za kilos, pomidorki, cebulkę, kiełbaske
i.....?
Co dalej? Jaki macie pomysł!
Poproszę o światłe rady!

2. Data: 2005-09-15 20:18:56

Temat: Re: Paprykarz
Od: "Paulinka" <paulinka503@_precz ze spamem_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

HaNo z adresu z...@n...pl wymodził(a) :

> Co dalej? Jaki macie pomysł!
> Poproszę o światłe rady!

Ja bym z tego zrobiła leczo wg przepisu Władka Łosia. Paprykarz zdaje się
jest z ryżem.

Pozdrawiam
Paulinka

3. Data: 2005-09-15 20:23:36

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paulinka napisał:

>Paprykarz zdaje się
> jest z ryżem.

chyba szczeciński :)
--
pa, BasiaBjk MSPANC

4. Data: 2005-09-15 20:33:38

Od: "Paulinka" <paulinka503@_precz ze spamem_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

BasiaBjk z adresu b...@q...pl wymodził(a) :

> chyba szczeciński :)

Ja rocznik '81' kojarzę ten produkt (czyt. paprykarz) z siermiężną puszką i
jakimś koszmarnym padłem w środku, w którego skład wchodził przede wszystkim
ryż.

Pozdrawiam
Paulinka

5. Data: 2005-09-15 20:53:12

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> jakimś koszmarnym padłem w środku, w którego skład wchodził przede wszystkim

A prawdziwy paparykarz to cielęcina z cebulką, papryką świeżą i
sproszkowaną, śmietaną. Nie ma nic wspólnego, poza nazwą, z tą rybną
paciają z puszki z ryżem.
--
pa, BBjk

6. Data: 2005-09-15 20:56:23

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dgcl0h$o4q$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"Paulinka" <paulinka503@_precz ze spamem_wp.pl> wrote:

> HaNo z adresu z...@n...pl wymodził(a) :

> Ja bym z tego zrobiła leczo wg przepisu Władka Łosia. Paprykarz zdaje się
> [...]

W sensie ścisłym paprykarz to jedna z odmian mięsnego ragout
węgierskiego, łagodna, zawierająca mniej papryki niż porkoelt i
doprawiona śmietaną. Podawana zwykle z jakimiś kluseczkami, np.
kładzionymi. U nas jednak paprykarz to prawie każda potrawa gotowana z
większą ilością papryki. A faktycznie zestaw składników kupionych przez
HaNo nadaje się raczej na leczo.

Władysław

7. Data: 2005-09-16 08:46:01

Od: mojra <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:

> Ja rocznik '81' kojarzę ten produkt (czyt. paprykarz) z siermiężną puszką i
> jakimś koszmarnym padłem w środku, w którego skład wchodził przede wszystkim
> ryż.

Jesli uwaznie spojrzysz na polki sklepowe, znajdziesz te sama siermiezna
puszke z tym samym padlem w srodku. It's still alive ;)

mojra

8. Data: 2005-09-16 09:31:16

Od: s...@o...pl (Anka) szukaj wiadomości tego autora

HaNo wrote:

> Chodzi za mną paprykarz od tygodnia, a więc zakupiłam
dziś 2 kg zielonej
> papryki w rewelacyjnej cenie 0,99 zł za kilos,
> [...]
Cześć, dokup jeszcze cukinii, tak ze dwie, kiełbaskę
pokrój na półplasterki, podsmaż z cebulą, na to wrzuć
pokrojoną w kostkę paprykę, obrane ze skórki i
rozdrobnione pomidory i pokrojoną w kostkę cukinię,
dopraw sola i słodką papryką, dus na małym ogniu ok. 2
godzin. Podawaj z makaronem spaghetti. PYCHA!! Moja
rodzina to uwielbia!!

wyslane z serwisu Usenet wortalu
easy cookbook czyli kukbuk izy
http://www.kuchnia.serwisy.net
wiekszy i ladniejszy - sprawdz!

9. Data: 2005-09-16 16:45:04

Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki Aniu!
Tak robię. A co wyjdzie jutro zobaczymy!
Użytkownik "Anka" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dopraw sola i słodką papryką, dus na małym ogniu ok. 2
> godzin. Podawaj z makaronem spaghetti. PYCHA!! Moja

Mrożenie placków kabaczkowych
przepisy i porady
mrozenie
zapiekany makaron z pomidorami
jestem glodna co można zjesc z powietrza