Paraliż senny? Bezdech? Nerwica?

1. Data: 2011-07-11 16:46:08

Temat: Paraliż senny? Bezdech? Nerwica?
Od: "ag :)" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Obudziłam się dzisiaj w nocy nie mogąc złapać oddechu. Niby wciągam
powietrze, ale coś blokuje. I tak kilkanaście sekund. Przeraziłam się
na dobre, że się uduszę ale w jednej chwili "puściło".

Jakoś później usnęłam bez żadnych przeszkód. Przytrafiło mi to się
drugi raz w ciągu pół roku. Żyję ostatnimi czasy (właśnie od ok pół
roku) w bardzo dużym stresie. Jestem zdrowa, a przynajmniej tak mi się
wydaje.

Pytanie: sugeruje to bezdech? I czy można się przez takie coś udusić
przez sen?

2. Data: 2011-07-11 19:16:25

Temat: Re: Paraliż senny? Bezdech? Nerwica?
Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-11 18:46, ag :) pisze:
> [...]
> wydaje.
>
> Pytanie: sugeruje to bezdech? I czy można się przez takie coś udusić

Miałam takie przypadki jak miałam nadczynność tarczycy. Na szczęście
przeszło, ale i tak śpię już zawsze na 2 poduszkach i jaśku.

--
animka

3. Data: 2011-07-14 11:01:37

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wydaje.
>
> Pytanie: sugeruje to bezdech? I czy można się przez takie coś udusić

Mozna sie udusic.
Bezdech nocny najczesciej jest spowodowany schorowaniem nerek, ktore
przebiega zwykle bezbolesnie i praktycznie nieodczuwalnie.
Pod tym katem powinnas sie przebadac.
Spotkalem sie dotad z 2 takimi przypadkami.
Oba pomyslnie wyleczone farmakologicznie.

4. Data: 2011-07-15 17:47:10

Od: Scarbis <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/07/2011 13:01, Lebowski pisze:

> [...]
> Pod tym katem powinnas sie przebadac.
> Spotkalem sie dotad z 2 takimi przypadkami.
> Oba pomyslnie wyleczone farmakologicznie.
Co mają wspólnego nerki z bezdechem? O czym ty piszesz? Zastanów się.

5. Data: 2011-07-15 20:02:57

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-15 19:47, Scarbis pisze:

> Co mają wspólnego nerki z bezdechem? O czym ty piszesz? Zastanów się.

To nie czas ani miejsce zeby wykladac ci anatomie czy patologie,
zwlaszcza ze twoje braki w nich sa na poziomie elementarnym.
Napisalem, a czy zainteresowana skorzysta to juz jej sprawa.

6. Data: 2011-07-15 21:18:16

Od: 107124 <1...@w...wp> szukaj wiadomości tego autora

> To nie czas ani miejsce zeby wykladac ci anatomie czy patologie,
> zwlaszcza ze twoje braki w nich sa na poziomie elementarnym.
> Napisalem, a czy zainteresowana skorzysta to juz jej sprawa.

zgaduje - moze np. nadnercza nie pracuja prawidlowo, brakuje adrenaliny i?

Jak działa lewatywa?
Zastąpienie Acenocumarol innym lekiem
Ktory specjalista na poczatek?
kwas mlekowy
Odp: Re: ciekawa teoria na temat raka - witamina B17