Parametry pralki.

1. Data: 2001-10-19 09:04:01

Temat: Re: Parametry pralki.
Od: "awaj" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek Sylwestrzak" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
news:3BCF4762.634D0B74@wp.pl...
> [...]

ja polecam ładowaną od góry, mam wąską ładowaną od przodu - ładowność 4kg i
jeżeli piorę duże elementy to źle się układają w bębnie i potem trze on o
obudowe
druga sprawa to miesiąc temu kupiłam mojej mamie prolkę z systemem
zraszania - myślałam, że to jakiś kolejny bajer z którego nie będzie żadnego
pożytku, ale pranie po wyciągnięciu było naprawdę czyściuteńkie i
bielusieńkie
z płynnej regulacji obrotów korzystam przy każdym praniu

pozdrawiam
awaj

1. Data: 2001-10-19 11:30:31

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek Sylwestrzak wrote:

> nie wszystko trzeba prasowac, a dobrze odwirowane szybciej schnie ...
> z drugiej strony warto tez miec male obroty dla delikatnych rzeczy, welny etc.

otoz to. poza tym opinia z grupy. obroty powyzej 800 nie maja sensu,
bo w ciuchach pozostaje niewiele mniej wody, a glosniej pracuje, zre
wiecej pradu, no i sam mechanizm jest duzo drozszy ze wzgledu na
wymagania dot. tak wysokich obrotow.
zas ja widze wyrazna roznice w "suchosci" pomiedzy 600 i 800 :)
ale swetra na 800 sie nie odwiruje bo sie powyciaga.

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego

1. Data: 2001-10-19 11:32:30

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

awaj wrote:

> [...]
> bielusieńkie
> z płynnej regulacji obrotów korzystam przy każdym praniu

ariston als 88x, szerokosc 60cm, glebokosc 42cm, beben na 5kg,
w instrukcji nieprzekraczalna waga to 5,5kg.
ladowana z boku. btw. ma bajery :) i bierze malo wody.

1. Data: 2001-10-19 20:32:25

Od: Wojtek Sylwestrzak <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

~~~NATALIA~~~ wrote:

> ale trzeba tez powiedziec cos o bebnie ktory powinien byc plastikowy tzn
> taki ktory po kilku latach nie trzeba wymieniac (bo nie przerdzewieje ) ,
> jak rowniez programatorze - moim zdaniem najlepszy jest elektroniczny tzn
> taki ktory nie ma mechanizmow tak latwych do zepsucia sie . ja mam pralke
> bosch maxx od prawie trzech lat i jest super pod kazdym wzgledem. Jest jedna
> wada a mianowicie taka ze nie mozna przerwac prania - jak przerwiesz program
> to trzeba zaczac wszystko od poczatku.

phi, moja mama ma polara od 30 lat i mozna przerwac pranie
i beben tez nie zardzewial :-)

--w

1. Data: 2001-10-19 20:53:20

Od: "~~~NATALIA~~~" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
piszecie wszyscy o obrotach - i dobrze
[...]
pc

Osiedle Sokolka w Gdyni
o instalacjach antenowych i telewizji kablowej
Zwrot zaliczki na ogrzewanie
Sprzedam 1 pok mieszk. 37.4 m kw. w Krakowie, nowy 4-piętrowy budynek, cena 90 tys. bezpośrednio
Odwieczny problem - co wybrać?