Parzydło leśne

1. Data: 2002-05-28 08:27:53

Temat: Parzydło leśne
Od: "Lech" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

W ubiegłym roku posadziłem wczesną wiosną 3 szt. parzydła leśnego. Rośliny
wówczas zakwitły, ale w tym roku kwitnie tylko jeden krzaczek, mimo iz
wszystkie bardzo ładnie się rozrosły. Czy to dla parzydła jest typowe ?
Dodam jeszcze (być moze miało to wpływ na kwitnienie), że w ub. r. podczas
mojej dłuższej nieobecności jakieś małe gąsieniczki zeżarły wszystkie
liście. Przyciąłem parzydła przy samej ziemi i późnym latem rośliny ponownie
wypuściły listki.Wydawało się więc, że nie powinno być żadnego problemu.

pozdrawiam Lech