Paskudy!

1. Data: 2009-03-19 15:52:46

Temat: Paskudy!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article343736/Pols
ki_policjant_najlepszym_cialem_w_Europie.html

2. Data: 2009-03-19 16:09:02

Temat: Re: Paskudy!
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article343736/Pols
ki_policjant_najlepszym_cialem_w_Europie.html

Przecież to nie są anorektyczki-a poza tym to mężczyźni.

3. Data: 2009-03-19 17:47:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Mar 2009 16:52:46 +0100, Ikselka napisał(a):

> http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article343736/Pols
ki_policjant_najlepszym_cialem_w_Europie.html

A tu - najprzystojniejszy Polak?
http://www.dziennik.pl/foto/article298756/Najwiekszy
_przystojniak_Polski.html
Błee - z tym żelem na głowie? Wioska, panie, wioska.
Dobry garnitur robi cuda z mierną zawartością jednak...

4. Data: 2009-03-19 17:53:02

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
_przystojniak_Polski.html
> Błee - z tym żelem na głowie? Wioska, panie, wioska.
> Dobry garnitur robi cuda z mierną zawartością jednak...

Nie gadaj, jest przystojny. Mnie się w każdym razie podobałby, gdyby nie
ten wyraz twarzy. I klatę ma trochę słabą - jak żonaty wróbel. ;)

Ewa

5. Data: 2009-03-19 18:24:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Mar 2009 18:53:02 +0100, medea napisał(a):

_przystojniak_Polski.html

> Nie gadaj, jest przystojny.

Tylko "dosyć". Ale żeby zaraz najprzystojniejszy? Taki sobie wiejski
chłopczyk - setki takich.
I niezbyt inteligentny - po oczach, łukach brwiowych i kościach jarzmowych
widać.

> Mnie się w każdym razie podobałby, gdyby nie
> ten wyraz twarzy. I klatę ma trochę słabą - jak żonaty wróbel. ;)

Jak dla mnie klata w porządku, normalna - nie lubię brojlerów, takich jak
tu:

6. Data: 2009-03-19 19:08:39

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> I niezbyt inteligentny - po oczach, łukach brwiowych i kościach jarzmowych
> widać.

Taaak, dziwię się, że z cebkiem się nie dogadujecie...
Ale spojrzenie ma, faktycznie, mało interesujące.

Ty to z jednej skrajności w drugą.

Ewa

7. Data: 2009-03-19 19:28:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Mar 2009 20:08:39 +0100, medea napisał(a):

> Taaak, dziwię się, że z cebkiem się nie dogadujecie...
> Ale spojrzenie ma, faktycznie, mało interesujące.

Nie jestem antropologiem, ale jakbyś 19 lat, jak ja, pracowała w zawodzie,
który polega na skupianiu się tylko i wyłącznie na ludzkim intelekcie i
przewinęłoby Ci się przed oczami w sumie parę tysięcy ludzkich postaci, z
którymi miałabyś codzienną styczność większą część roku przez kilka lat z
rzędu, tobyś na pierwszy rzut oka umiała ocenić zdolności intelektualne
człowieka. Serio.
Nabywa się tego automatycznie, czy się chce, czy nie.

Dziś tylko spojrzę na czlowieka i wiem, czy warto z nim gadać.

ki_policjant_najlepszym_cialem_w_Europie.html

> Ty to z jednej skrajności w drugą.

Nie mów, że ten policjant, o którym rozmawiamy, to jakaś skrajność - na
pewno nie chuderlak.

8. Data: 2009-03-19 19:39:46

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Dziś tylko spojrzę na czlowieka i wiem, czy warto z nim gadać.

Ja też tak mam, ale nie oceniam tego po - jak to było? - kościach
jarzmowych? Nie wiem, po czym oceniam - po spojrzeniu (oczach), po
wyrazie twarzy? Chyba tak.

> Nie mów, że ten policjant, o którym rozmawiamy, to jakaś skrajność - na
> pewno nie chuderlak.

No ten policjant (ten przypakowany na zdjęciu?) to jest skrajność. Z
takim bym na przykład raczej nie chciała pogadać.

Ewa

9. Data: 2009-03-19 19:47:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Mar 2009 20:39:46 +0100, medea napisał(a):

> Ja też tak mam, ale nie oceniam tego po - jak to było? - kościach
> jarzmowych? Nie wiem, po czym oceniam - po spojrzeniu (oczach), po
> wyrazie twarzy? Chyba tak.

Spojrzenie, wyraz twarzy, oczy... A co to jest innego, jak oddziaływanie na
Ciebie jego cech fizycznych? Tyle, że jako laik czy powiedzmy osoba nie
ukierunkowana na analizę, lecz na syntezę nie uświadamiasz sobie, że
oceniasz łuki brwiowe, kości jarzmowe, rozmieszczenie oczu i takie tam -
oczywiście w konfiguracji.

> No ten policjant (ten przypakowany na zdjęciu?) to jest skrajność. Z
> takim bym na przykład raczej nie chciała pogadać.

Mówię o "wiejskim chłopczyku".

A tamte "brojlery" - jej, nic, tylko uciekać: wyglądają jak w rzeźni rzędem
świeżo oskubane kurczaki uwieszone do taśmy transportującej: jeden w
drugiego klata-skrzydło-klata-skrzydło-klata... i te małe główki,nie
pasujące nijak do rozbuchanego odżywkami ciała... Ale automat robi seryjne
ciach gilotyną - i już wszystko do siebie pasuje ;-PPP

10. Data: 2009-03-19 19:51:58

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> ukierunkowana na analizę, lecz na syntezę nie uświadamiasz sobie, że
> oceniasz łuki brwiowe, kości jarzmowe, rozmieszczenie oczu i takie tam -

No ale nie są to cechy fizyczne, o których Ty mówisz, bo z ludźmi o
różnych typach urody rozmawiam i różne typy urody mogę uważać za
inteligentne - np. i takich z niskim czołem, i takich z wysokim. O to
chodzi.

> Mówię o "wiejskim chłopczyku".

Który to był na zdjęciu? Ja tam widziałam tylko te brojlery.

Ewa

Ideał piękna
Seks a kupa faceta
Dlaczego w tym kraju nie chce mieć dzieci?
LIST OTWARTY
Nie wierze ze zmieni sie na lepsze.