Pasmanteria - Wroclaw

1. Data: 2002-04-24 12:55:36

Temat: Pasmanteria - Wroclaw
Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dla mieszkanek Wroclawia - wczoraj natknelam sie na kolejna pasmanterie - a
w zasadzie nawet dwie - oby dwie sa w Hali Targowej, na 1 pietrze - z czego
jedna wydaje sie byc mizerna, ale druga na oko dosc przyzwoita - obie bylu
juz zamkniete, bo bylam po 18, wiec moglam sobie tylko na popatrzec przez
szybke co w nich ciekawego :) Tak wiec w jednej nic nie wypatrzylam, ale w
drugiej na pewno jest mulina Anchor po 1,90 i cala masa roznych wloczek,
kordonkow, rozyczki do naszywania - nie wiem niestety czy maja kanwe w
metrach. No i w tej Hali Targowej jest jeszcze sklep, ktory zwie sie Len xx
(to xx to jakies dwie literki, ktorych nie pamietam) - tez byl zamkniety,
wiec nie mam pojecia czy maja cos ciekawego i czy nazwa nie jest oczywiscie
dla zmylenia przeciwnika i nie sprzedaja tam czegos z zupelnie innej branzy
:)

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-04-24 15:52:42

Temat: Re: Pasmanteria - Wroclaw
Od: "gocha" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

ten len, to swietny sklepik firmowy jakiejś firmy produkującej len i jego
"przetwory" na export. Są tam śietne obrusiki różnookazjowe (ja kupowałam
kilka bożonarodzeniowych - cena ok. 20 zł) a także len na metry. Piękny!!
Granatowy, bordowy, ecru, kraciasty - bardzo dobrej jakości. Polecam ten
sklepik

pozdrawiam
gocha

1. Data: 2002-04-24 16:08:09

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"gocha" <g...@p...com> :

> [...]
> kupowałam kilka bożonarodzeniowych - cena ok. 20 zł) a także len na
> metry. Piękny!! Granatowy, bordowy, ecru, kraciasty - bardzo dobrej

Super :)) Jak bede w okolicy nastepnym razem (sadze, ze jutro to bedzie) to
koniecznie zajrze co tam maja wobec tego :)) Moze znasz wobec tego jeszcze
jakies inne takie godne polecenia sklepiki ?

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-04-24 16:10:29

Od: "gocha" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dawno już nie byłam na Hali Targowej, ale o ile pamiętam to pasmanterie też
są tam nieźle zaopatrzone. Ale gwarancji nie daję. A o sklepiku z lnem
powiedziała mi psiapsiółka.

pozdr
gocha

Użytkownik "Monga" <m...@n...fm> napisał w wiadomości
..

1. Data: 2002-04-24 16:16:10

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"gocha" <g...@p...com> :

> Dawno już nie byłam na Hali Targowej, ale o ile pamiętam to
> pasmanterie też są tam nieźle zaopatrzone. Ale gwarancji nie daję. A o
> sklepiku z lnem powiedziała mi psiapsiółka.

Mialam na mysli teraz w ogole jakiekolwiek sklepiki tego typu,
niekoniecznie w Hali Targowej - mogla byc rownie dobrze na drugim koncu
Wroclawia :))

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-04-25 05:16:04

Temat: Odp: Pasmanteria - Wroclaw
Od: "Ewa Żarkowska" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
jezeli moze byc jakikolwiek to moze na Jedności Narodowej obok sklepu "Odra"
sa dwa sklepy...ale moim ulubionym i tak jest ten na Hali Targowej -
swietnie zaopatrzony sa wszystkie wloczki jakie moge sobie wyobrazic i
czeste dostawy...ale ja mam inne zapotrzebowania :-) bo szydelkuje a nie
haftuje...

ewa żarkowska

Użytkownik Monga <m...@n...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@2...180.128.
20...

1. Data: 2002-04-26 06:47:12

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
oczywiscie
> dla zmylenia przeciwnika i nie sprzedaja tam czegos z zupelnie innej

Na pewno nie ma tam aidy. Moj ślubny tam był w poprzedni piątek w
poszukiwaniach aidy do obrazka komunijnego który robię.
Kinga

1. Data: 2002-05-27 22:08:16

Od: "Mirosława Zmysłowska" <m...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Panie
Niedawno otwarto pasmanterię przy ul. Bohusławskiego (skrzyżowanie z ul.
Zielińskiego, tuz koło placu targowego. Sklepik mieści sie pod wiaduktem,
jako jeden z ostatnich. Jest naprawdę dość dobrze zaopatrzony.
Proponuje odwiedzić go.
Mira

1. Data: 2002-05-28 07:01:40

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A w jakiej miejscowości.? Czy oprócz dobrego zaopatrzenia ceny też są dobre?
Ela0626
(Warszawa)

Użytkownik Mirosława Zmysłowska <m...@N...poczta.gazeta.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:acuaog$5tv$...@n...gazeta.pl...

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2002-05-28 21:38:06

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ul. Zielińskiego, tuz koło placu targowego. Sklepik mieści sie pod
> wiaduktem, jako jeden z ostatnich. Jest naprawdę dość dobrze

Czy to nie jest czasem ta pasmanteria o ktorej juz pisalysmy tyle razy ? :)
Przynajmniej jakos strasznie podobne umiejscowienie, tylko ze dokladnie to
ta o ktorej pisze miesci sie na ulicy Kolejowej - przynajmniej taki adres
mi podal pan ze sklepu :) Aczkolwiek nie wyglada na jakas dopiero co
otwarta, wiec moze to nie o nia chodzi ? :)

Pozdrawiam,
Monika (Wroclaw)

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228