Pasmanteria inetowa

1. Data: 2002-03-05 18:58:53

Temat: Pasmanteria inetowa
Od: "Jola B" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Testując jedną z wyszukiwarek znalazłam w sieci:
http://www.pasmanteria-jola.pl/

Z tego co widzę, to raczej hurtownia,
ale może się komuś przyda...

--
()(),~~,.
.. ___; ) Jola - j...@b...prv.pl

1. Data: 2002-03-06 06:42:52

Temat: Re: Pasmanteria inetowa
Od: "Magda Rybka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale z tego co przejrzałam można kupować pojedyncze sztuki.. poduszki są
śliczne:)))

Pozdrawiam

Magda

1. Data: 2002-03-06 12:11:46

Od: "Dorota Orzeszak" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Rybka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> ale z tego co przejrzałam można kupować pojedyncze sztuki.. poduszki są
> śliczne:)))

Ja tez "zakochalam sie" w poduszkach :)
Moje kochanie jak zobaczylo ile tych poduszek jest to lekko sie zalalamal,
ale damy rade :)

Valentine

1. Data: 2002-03-06 12:27:10

Od: "Magda Rybka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a mam pytanie Ty je potem normalnie zszywasz z podszewką i wypychasz? bo ja
mam juz dwie zrobione podobne ale mając do szycia dwie lewe ręce zostawiłam
je na lepsze czasy.. a są takie śliczne.. a te nowe, zwłaszcza te ze wzorami
geometrycznymi... chyba by było szkoda, żeby leżały niedokończone..

Pozdrawiam

Magda

Użytkownik "Dorota Orzeszak" <d...@a...com.pl> napisał w
wiadomości news:a6515o$igv$1@sunflower.man.poznan.pl...

1. Data: 2002-03-06 12:57:03

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Orzeszak wystukał w wiadomości <a6515o$igv$1@sunflower.man.poznan.pl>:

> Ja tez "zakochalam sie" w poduszkach :)
> Moje kochanie jak zobaczylo ile tych poduszek jest to lekko sie zalalamal,
> ale damy rade :)

Ale dlaczego one muszą być z kanwą drukowaną? Przeciez to niewygodne jak
diabli, _szczególnie_ przy wzorach geometrycznych.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2002-03-06 13:36:40

Od: "Dorota Orzeszak" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wzorami
> geometrycznymi... chyba by było szkoda, żeby leżały niedokończone..

Mam dwa sposoby :)
1. zszywam z podszewka i wypycham
2. doszywam tylko plecy i tez wypycham.
Przyznam sie szczerze, ze 1 sposob jakis latwiejszy jest wg mnie.

Czasami zdazaja sie komplety do haftu poduszek od razu z plecami.

--
Pozdarwiam
Valentine

1. Data: 2002-03-06 13:44:26

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Orzeszak wystukał w wiadomości <a6564t$mbq$1@sunflower.man.poznan.pl>:

> Użytkownik "Magda Rybka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Co do wypychania - czy to nie jest standardowy rozmiar wkładu poduszkowego
do kupienia w sklepach?

Jo'Asia

--
Huk strzelił i wszyscy ponieśli śmierć

1. Data: 2002-03-06 14:03:45

Od: "Dorota Orzeszak" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jo'Asia" <J...@r...art.pl> napisał w wiadomości
> Co do wypychania - czy to nie jest standardowy rozmiar wkładu poduszkowego
> do kupienia w sklepach?

Zazwyczaj pasuja standardowe :)

Valentine

1. Data: 2002-03-07 21:20:00

Od: Hanna Deirdre <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 6 Mar 2002 13:11:46 +0100, "Dorota Orzeszak"
<d...@a...com.pl> wrote:

>Użytkownik "Magda Rybka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
>Ja tez "zakochalam sie" w poduszkach :)
>Moje kochanie jak zobaczylo ile tych poduszek jest to lekko sie zalalamal,
>ale damy rade :)

Hejka Valentine! I Magda!

Ja wykorzystuje wyszyte "cos" jako element do zszycia z innymi - efekt
- poduszki patchworkowo-haftowane. Jednym slowem stwarzam zwykla
ozdobna poszewke a do srodka wtykam kupna poduszke z pierza lub
sztucznych wlokien, do wyboru.
Ach, i w koncu nie zobaczylam Twego jeza, Valentine! Jesli chcesz
zobaczyc "mojego" to zapraszam na stronke, pod linkim koty ukryte tez
jezowe zdjatka!

pozdrawiam

Hanna Deirdre K.
____________________________
"DIDI'S BURROW"
http://www.didi.prv.pl
l...@w...kki.net.pl

"Pewien czlowiek szedl raz o swicie brzegiem plazy. Spostrzegl
kobiete, która podnosila meduzy lezace na piasku i wrzucala je
z powrotem do morza. Zapytal ja, dlaczego to robi. Odparla ze
meduza zginelaby, lezac na piasku w promieniach slonca.
Przechodzien zdziwil sie: Po co to robisz? Przeciez co
rano sa ich tutaj setki.Co to za róznica?
Kobieta przyjrzala sie meduzie trzymanej w dloni i odparla:
Dla niej olbrzymia. Po czym rzucila ja daleko w morze."
Tlum. Marta Mathea

1. Data: 2002-03-10 09:47:39

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Testując jedną z wyszukiwarek znalazłam w sieci:
> http://www.pasmanteria-jola.pl/
>
> Z tego co widzę, to raczej hurtownia,
> ale może się komuś przyda...

bywam w tej hurtowni dosc czesto,
jak ktos ma jakies pytania, to moge dziewczyn z dzialu haftow popytac

Jola L-L

REJS MORSKI DO PETERSBURGA
kilka wzorkow znalazlam
nowosci
Orzel w koronie
serwis (vortal) o tamatyce robótek ręcznych