włóczkowy biustonosz

1. Data: 2002-03-05 20:53:45

Temat: włóczkowy biustonosz
Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

WitamPoszukuję wzoru biustonosza robionego na drutach lub na szydełku. Jeśli
ktoś posiada taki wzór lub mógłby mi udzielić jakiś wskazówek to prosiłabym o
pomoc. Z góry dziękuję. Magda

1. Data: 2002-03-06 09:38:56

Temat: Re: włóczkowy biustonosz
Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja może jeszcze raz przeszukam moją bibliotekę?
Gocha

1. Data: 2002-03-06 15:31:13

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja może jeszcze raz przeszukam moją bibliotekę?
> Gocha
>
> Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jeśli
> prosiłabym o

Bardzo by mi było miło gdybyś coś znalazła. Strasznie mi zależy na tym
biustonoszu, a lato już tak blisko. Pozdrawiam Magda

1. Data: 2002-03-07 07:15:59

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wezmę petycję pod uwagę, ale niestety dopiero po niedzieli, bo na weekend
przyeżdzają teście, więc raczej odpada wybebeszanie szafek.
Ale nie martw się, jak znajdę ten na druty, który mi się schował gdzieś, to
do lata machniesz go leciutko. Bardzo fajnie się go robiło. Co prawda na
drutach pończoszniczych, ale za to na 4 nie na 5. I dzięki temu nie wysuwały
się podczas robienia z oczek.
Gocha

1. Data: 2002-03-07 20:33:14

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> drutach pończoszniczych, ale za to na 4 nie na 5. I dzięki temu nie wysuwały

No to czekam z niecierpliwoscia. Magda

1. Data: 2002-03-11 08:08:53

Od: "grzesiek" <g...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czesc
to ja tez poprosze dla mojej lepszej polowy :))
pozdrawiam grzesiek

1. Data: 2002-03-12 00:07:44

Od: "Jakub Janiak" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

grzesiek napisał(a) w wiadomości: ...

>czesc
>to ja tez poprosze dla mojej lepszej polowy :))
>pozdrawiam grzesiek

Witam i również podczepiam mój ssaczek pod tenże wytwór

Z postrowieniami
Kuba

1. Data: 2002-03-12 08:52:27

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i ból, bo znowu fiasko w poszukiwaniach. Moja mama twierdzi, że to było
z pożyczonego numeru "Wzorów i wykrojów" ( już chyba to nie jest wydawane).
Jest to niestety możliwe. Mogę spróbować napisać z pamięci ten przepis.
Próbować? Ale ostrzegam lojalnie, że skorzystanie może wymagać nieco
wyobraźni.
Gocha

1. Data: 2002-03-14 21:19:10

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Gocha
>
>Dziękuję za chęci. Niestety nie potrafię na tyle robić żeby zoriętować się czy
robię dobrze czy nie.Potrzebuję dość dokładnego wzoru. Pozdrawiam Magda

Pasmanteria inetowa
REJS MORSKI DO PETERSBURGA
kilka wzorkow znalazlam
nowosci