Patentex Oval w lodówce

1. Data: 2008-03-14 12:34:12

Temat: Patentex Oval w lodówce
Od: Tapatik <t...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupę,

Czy przechowywanie Patentex-u w lodówce może spowodować, że przestanie
działać? Na opakowaniu jest napisane, że należy przechowywać w
temperaturze 25C (czyli chyba w temperaturze nie przekraczającej 25C),
więc nie wiem czy przechowywanie w temperaturze kilku stopni może im
zaszkodzić.

Tapatik

2. Data: 2008-03-14 12:44:41

Temat: Re: Patentex Oval w lodówce
Od: "tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> więc nie wiem czy przechowywanie w temperaturze kilku stopni może im
> zaszkodzić.

absolutnie nie moze zaszkodzic

warto jednak wziasc sobie poprawke na to, ze schlodzona galka troszke
pozniej zacznie skutecznie dzialac

tomasz

3. Data: 2008-03-17 07:07:19

Od: Tapatik <t...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tomek napisał:

> absolutnie nie moze zaszkodzic
>
> warto jednak wziasc sobie poprawke na to, ze schlodzona galka troszke
> pozniej zacznie skutecznie dzialac

Dziękuję Tomku za odpowiedź.
Globulki już wylądowały *obok* lodówki i się grzecznie ogrzewają do
temperatury pokojowej (tutaj kuchennej).
Zanim przyjdzie co do czego odzyskają odpowiednią temperaturę.

Tapatik

5 wizyta na akumpunkturze
interpretacja holtera
impotencja