Paznokcie

1. Data: 2006-04-11 07:31:25

Temat: Paznokcie
Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

od niedawna moje paznokcie po kuracji (dziękuję Urodowiczki, za polecenie
Vitrum Calcium!) wyglądają cudnie i zaczęłam je malować. Niestety, mam
problem z dobraniem jakiegoś topu. Używałam poleconego tu Inglot Diamond Top
Coat i był świetny, ale jak zwykłe lakiery Inglota nigdy nie wysychają
nigdy, mojemu się to zdarzyło w połowie buteleczki. I niby schnie super, ale
rozmazuje lakier pod spodem :-(
Doradźcie jakieś niezniszcalne cudo, tak do 30 zł :)

Czarnulka z naklejkami na pazurkach :)

2. Data: 2006-04-11 18:32:34

Temat: Re: Paznokcie
Od: "Karolina" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czarnulka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ale rozmazuje lakier pod spodem :-(
> Doradźcie jakieś niezniszcalne cudo, tak do 30 zł :)

Hej, ja używam Sally Hansen "Mega Shine" (nie pamiętam dokładnie ceny, ale
chyba coś ok. 30 pln) i jestem bardzo zadowolona, bo:
- szybko wysycha
- wszystkie warstwy lakieru (przy "frenczu" czasem i 4) robią się całością;
nic się nie rozwarstwia
- slicznie się błyszczy
- długo się trzyma
- jest wydajny, wystarczy mała kropelka na pędzelku.
To tyle :)

Pozdrawiam
Karola

3. Data: 2006-04-11 18:40:35

Od: "Kasia_A" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli chodzi o cos do rozcienczenia lakieru do panokci to polecam takie male
cudo
Jest takie cos co sie zwie
"ROZCIENCZALNIK DO LAKIERU DO PAZNOKCI" firmy Delia Cosmetics
nie zawiera on acetonu a wystarczy pare kropel na jadna buteleczke i lakier
powraca do swojej konsystencji
15ml kosztuje w mojej miescinie 3,20zl wiec warto bo wystarczy na dlugo !

( )''. .''( )
( (Y) )
(..) * * (..)
(''') _'_ (''') KasiaA

4. Data: 2006-04-12 21:30:47

Od: "Statka" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> od niedawna moje paznokcie po kuracji (dziękuję Urodowiczki, za polecenie
> Vitrum Calcium!) wyglądają cudnie

Powaznie widzisz roznice?
Bo moze sama zaaplikowlabym sobie taka kuracje...
Mowisz o tym?

http://www.unipharm.pl/cons_vitamines_V_Calcium.html

z cena tez nie przegieli wiec moze bym sie skusila jesli naprawde pomaga

Pozdr
Statka

5. Data: 2006-04-12 21:55:13

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Statka" <s...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> http://www.unipharm.pl/cons_vitamines_V_Calcium.html
>
> z cena tez nie przegieli wiec moze bym sie skusila jesli naprawde pomaga

Ja w ogóle chyba przestanę czytać tą grupę, bo mnie naciągają co i rusz na
jakieś kosmetyki i specyfiki :).
Dziś przechodziłam sobie niewinnie obok stioska zielarsko-lekowego i od razu
wpadł mi w oko tenże preparat. Porozmawiałam sobie z panią, która
powiedziała, że owszem, dobre to jest, ale ona bardziej by mi polecała
"SKRZYPmax", bo ma więcej składników, i ma aminokwasy siarkowe, które
"stanowią główny składnik keratyny budującej włosy i paznokcie". No i się
skusiłam, cena ta sama właściwie (dałam 17,20), tylko w Virtum jest 60
kapsułek, a w tym Skrzypie 48, ale już trudno, mam nadzieję, że mi się
poprawi. W składzie jest niacyna, pantotenian wapnia, wit B6, B2, B1, A,
biotyna, wyciąg ze skrzypu, metionina, cystyna, glukonian cynku, jakas PABA
(nic mi to nie mówi) i fumaran żelaza.

Moje paznokcie są w ogóle dziwne- raz są mocne i rosną długie, a potem po
obcięciu łamią się i rozdwajają. A problemy u mnie zaczęły się, kiedy
zaczęłam je malować... Ale tak między nami, czy brałam SkrzypoVitę, czy
Silicę, czy sam cynk, to i tak raz było z paznokciami i włosami lepiej, raz
gorzej.

Pozdrawiam!

Maja

6. Data: 2006-04-13 05:47:23

Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, tak polecam skrzyp z witaminami, mnie tez bardzo pomógł w walce z
rozdwajajacymi sie paznokciami :o))

mumu

7. Data: 2006-04-13 06:38:35

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina"

> [...]
> - slicznie się błyszczy
> - długo się trzyma
> - jest wydajny, wystarczy mała kropelka na pędzelku.

Dzięki, tak właśnie się nad nim zastanawiałam :)

Czarnulka

8. Data: 2006-04-13 06:39:37

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia_A"

> [...]
> lakier powraca do swojej konsystencji
> 15ml kosztuje w mojej miescinie 3,20zl wiec warto bo wystarczy na dlugo !

No i gucio, bo już to kiedyś polecałaś, ja tego szukałam i tego w mojej
mieścinie nie ma :-(
Ani w stolicy.

Czarnulka

9. Data: 2006-04-13 14:58:21

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Apr 2006 08:39:37 +0200, Czarnulka napisał(a):

> No i gucio, bo już to kiedyś polecałaś, ja tego szukałam i tego w mojej
> mieścinie nie ma :-(
> Ani w stolicy.

Specjalnie nie żałuj, ja taki rozcieńczalnik mam - Sally Hansen.
Na początku ok, ale przy następnym malowaniu znów trzeba go dodać i tak w
koło macieju. W efekcie zawartość lakieru w lakierze maleje, jest mniej
trwały, kolor oczywiście jaśniejszy.
Lakiery polecam Orfiflame, szczegółnie te do francuskiego manicure.
I Revlon jest niezły.

Pozdrawiam,
Marta

--

http://tabaza.sapijaszko.net/

10. Data: 2006-04-27 19:49:02

Od: "Marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam!
>
> Maja
>

> ja mam troszke inny sposob na mocne paznockie nalezy jesc 7gram zelatyny
dziennie efekty mozna dopiero zauwazyc po dluzszym czasie.papa

zamykanie naczynek - gdzie w Wawie
rodzaj cery - gdzie zbadac
[OT] jeansy diesel
Uroda męska
Wybielanie zebow - jak dlugo efekt sie utrzyma?