Paznokcie

1. Data: 2008-10-08 20:04:58

Temat: Paznokcie
Od: k...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Od pewnego czasu zaczęły mi się rozdwajać paznokcie... i się
łamać... ;/ Są jakieś sposoby na to, żeby wzmocnić paznokcie jak tak
to jakie?? :)

2. Data: 2008-12-20 08:01:16

Temat: Re: Paznokcie
Od: "aleksandra rytwińska" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zapraszam na żel :) Utwardzenie naturalnej płutki żelem.
f.googlegroups.com...

3. Data: 2008-12-20 09:48:08

Od: "! JÓSIEF ! PIŁSÓCKI !" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

aleksandra rytwińska pisze:
> [...]
> Od pewnego czasu zaczęły mi się rozdwajać paznokcie... i się
> łamać... ;/ Są jakieś sposoby na to, żeby wzmocnić paznokcie jak tak

wymlaskaj tacie pytonga i zanósz paznokcie w jego kakałowym okó

--
W DÓPIE BYŁEM, GÓFNO WIDZIAUEM
ALE I TAK TFOM STAROM RÓHAŁEM!

4. Data: 2008-12-21 21:30:54

Od: Czesłąw Kupsztyła <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@b...pl pisze:
> Od pewnego czasu zaczęły mi się rozdwajać paznokcie... i się
> łamać... ;/ Są jakieś sposoby na to, żeby wzmocnić paznokcie jak tak
> to jakie?? :)

masz GŻYBICE od gżebania w tatovvej sralni, musisz zastosować leki. A
jakie, to ci powie lekaz pierszego końtaktó, oile cienaniego stać

5. Data: 2008-12-21 21:44:31

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesłąw Kupsztyła pisze:

> masz GŻYBICE od gżebania w tatovvej sralni, musisz zastosować leki. A
> jakie, to ci powie lekaz pierszego końtaktó, oile cienaniego stać

a jak nie to lekasz ostatniego kontaktó zrobi to za darmo

--
W DÓPIE BYŁEM, GÓFNO WIDZIAUEM
ALE I TAK TFOM STAROM RÓHAŁEM!

Odżywka do włosów