Pedagodzy brońcie dzieci ...

1. Data: 2010-12-16 13:25:17

Temat: Pedagodzy brońcie dzieci ...
Od: " kk" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

..przed pederastami...
Pytasz w jaki sposób nachalna inwazja zboczeńców zagraża normalnej
rodzinie?
Nie trzeba się wysilać, żeby daleko szukać odpowiedzi. Po pierwsze ta cała
tragiczna szopka opiera się o na paranaukowej patologii. Zboczeńcy (lesbijki
i pederaści w tym przypadku) nazbierali sobie "naukowców" z różnych dziedzin
(psychologów biologów), którzy twierdzą,że orientacja homoseksualna w
przeciwieństwie do takich zaburzeń seksualnych, jak zoofilia, nekrofilia czy
pedofilia nie jest zboczeniem. Oczywiście ten wniosek opira się na jakiejś
wyimaginowanej definicji popartej jakimś wziętym z sufitu przekonaniem, a
nie na faktach empirycznych (ponieważ każdy rozsądny człowiek zdaje sobie
sprawę,że homoseksualizmu do normalnych/zgodnych z naturalnym prawem
zachowań zaliczyć nie można). To pierwsze z pozoru małoistotne kłamstwo,
które zrównuje stosunki homoseksualne z heteroseksualnymi pozwoliło na
wywalczenie przez lesbijki i perederastów (w niektórych krajach) prawa do
adopcji dzieci. I tutaj znowu wypowiedzieli się "naukowcy". Twierdzą
oni ,że "statystycznie rodziny jednopłciowe lepiej się opiekują dziećmi niż
dwupłciowe, i że nie ma to negatywnego wpływu na psychikę dziecka". I taka
opinia, jako naukowa (a co naukowe to robi wrażenie) poszła w eter i złamała
u części społeczeństwa blokadę na przyzwolenie adopcji dzieci przez pary
homoseksualne. Ale czy to jest naukowe ustalenie czy objaw bezsensownego
liberalizmu i głupoty, oraz upadku wartości moralnych?
Sami "naukowcy", którzy wyprowadzili taki wniosek przyznają, że wnioskują z
obecnego stanu wiedzy i że nie wiadomo co się okaże za 10-20 lat. Innymi
słowy jest zakrotko, zeby wyrokować czy wychowanie dzieci w klimacie braku
właściwych meskich czy zeńskich wzorców negatywnie wpłynie na ich psychikę.
Powaszechnie wiadomo,ze niemal połowa homoseksualisów cierpi za różne
zaburzenia psychiczne i emocjonalne. Duża ich ilość usiłuje (lub popełnia)
popełnić samobójstwo. Uczeni są prawie zgodni,że podstawową przyczyną ich
problemów emocjonalnych jest ich seksualizm i doświadczenia wyniesione z
okresu dzieciństwa i dojrzewania. Często się podaje jako przyczynę(również
jako podstawową przyczynie sklonności homoseksualnych) niewłaściwą relację
miedzy ojcem i matką (w przypadku rozwoju orientacji homoseksualnej chodzi o
brak wzorca do właściwej identyfikacji seksualnej,a w rozwoju takich cech,
jak pewność siebie i odwaga właściwy przeykład i wychowanie). Skoro
ci "naukowcy" nie wiedzą jakie skutki przyniosą w przyszłości decyzje
dotyczące adopcji dzieci przez pary homoseksualne, to JAKIM PRAWEM naraża
się niewinne dzieci na niepewną przyszłość, a poza tym nieakceptację i
szyderstwa? Wszystko w imię tego,żeby dewianci poczuli się lepiej tworząc
namiastkę rodziny??
To nie tylko zbrodnia przeciwko dzieciom, to zbrodnia przeciwko ludzkości!!!
Wczoraj doniesiono,ze amerykańskim uczonym udało się drogą manipulacji
molekularnej uzyskać żywe potomstwo wyhodowane z materiału genetycznego,
który został pobrany z dwóch samców. Od razu odezwały się głosy,że pederaści
i lesbijki nie będą już musieli adoptować dzieci. Będa mogli mieć własne
dzieci (pochodzące z dwóch matek lub dwóch ojców).
Przy dzisiejszym upadku moralnym i powszechnym zakłamaniu przy wtórze tak
zwanej "nauki" jest całkiem możliwe,że za kilka lat podejmie się takie próby
na ludziach!!! Już psychologia ludzka jest na tyle złożona ,że trudno
przewidzieć wpływ niektórych decyzji na małe dzieci,a co dopiero genetyka
molekularna!!! W naturze nie na darmo istnieje podział na płeć i rozmnązanie
płciowe. Tutaj w takiej samej mierze nie wiadomo, jakie będa w przyszłości
skutki takich eksperymentów. Trzeba powiedzieć, jasno i niedwuznacznie,że
biologowie molekularni mają bardzo nikłe pojęcie o tym, co się dzieje
podczas płodowego rozwoju od jednej komórki u osób obu płci. Jak wyglada
ekspresja genów, jej regulacja ,czy struktura chromatyny itd..
Choćby wymienione przeze mnie powody powinny wystarczyć każdemu uczciwemu i
rozsądnemu ,a co najwazniejsze miłującemu blizniego, człowiekowi,żeby
zrozumiał na czym polegają niebezpieczeństwa związane z inwazją
homoseksualistów w normalne życie społeczne.
Wchodzą oni w nie niemal z butami, paradując na półnago (abo całkiem nago)
po ulicach i na to wszystko muszą patrzyć nasz edzieci! Od takich parad
(będących wywołujacymi rażacy,negatywny skutek manifestacjami obrzydliwości
i manipulacji) zaczyna się coraz większa akceptacja społeczna, ponieważ
przez odpowiednią propagandę sugerującą liberalizm i postęp skutecznie jest
łamana blokada moralna u prostych i słabo zorientowanych osób.
Czy chcemy ,żeby w Polsce, czy innych krajach, doszło do tego, do czego
doszło np. w Holandii? Gdzie została prawnie zalegalizowana partia pedofilów?
A w Holandii też zaczęło się od praw dla dorosłych "rozsadnych" ludzi o
orientacji homoseksualnej ,którzy rzekomo "nie czynią sobie i innym krzywdy".
Na koniec należy napietnować różne religijne denominacje, ktore nazywają
sibie "chrześcijanami" i które manipulując Słowem Bożym (które definitywnie
zakazuje homoseksualizmu) usprawiedliwiają homoseksualizm,a nawet dają
homoseksualistom śluby!
Jeżli ktoś, kto się mieni chrześcijaninem popiera taki "kościól" (a raczej
Sodomę czy Gomorę), to niech przypomni sobie biblijny werset:"Nagromadzili
sobie nauczyciele i słuchają tego, co ucho łechce".

Zagrywki zboczeńców (pederastów i lesbijek) mają typowo polityczne zaplecze.
Udało im się
prawie tak omamić normalnych ludzi, że pogląd dotyczący ich rzekomych
praw stał się politycznie poprawny. Do tego stopnia oszukali ludzi, że
nawet demokratyczny (w tym przypadku demokracja zapewniała mu wolność słowa
zgodnego z przekonaniami religijnymi) wykład pewnego pastora w Szwecji,
który nie zachęcał do prześladowania homoseksualnych
społeczności/odmienności, a
tylko zachęcał chrześcijan , żeby trzymali się z daleka od różnych
wynaturzonych praktyk seksualnych (z powolaniem na Biblię) oraz działań
polegających na popieraniu (słowem i pismem) przerażających
roszczeń zboczeńców został
aresztowany. Środowiska pederastów i lesbijek oskarżyły go/pomówiły o
tzw. "mowę nienawiści". Ten przykład pokazuje wyraznie jak środowiska
organizacje wszelkich zboczeńców są niebezpieczni dla wolności innych
ludzi ,
i przykład ten powinien jeszcze bardziej
mobilizować do przeciwstawiania się nachalnej inwazji na moralność.
Homoseksualiści/aktywiści są wrogami ludzi, ich wolności,i prawdy. Chorymi
zboczeńcami, którzy potrzebują medycznej i psychiatrycznej pomocy!
Oto co krzyczeli ludzie, ktorzy bojkotowali "paradę równości" w Krakowie.
,, Rynek Krakowski nigdy gejowski, Kolorowa tęcza znak zboczeńca, Pederaści
lesby geje cala Polska z was sie śmieje, Nasze ulice wasze lecznice&#8221;

Radziecki reżim pobudował zakłady psychiatryczne dla politycznych
przeciwników.
Na tą okazję radzeccy psychiatrzy utworzyli nowe rozpoznanie choroby
psychicznej;
'schizofrenia bezobjawowa'. Jeśli będziemy czekać z założonymi rękoma
historia się
może powturzyć!

2. Data: 2011-01-02 05:54:19

Temat: Re: Pedagodzy brońcie dzieci ...
Od: "Palik" <p...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " kk" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Nie trzeba się wysilać, żeby daleko szukać odpowiedzi. Po pierwsze ta cała
> tragiczna szopka opiera się o na paranaukowej patologii.

Nie jesteś pedagogiem jak sądzę ?

Palik

nauczyciel radnym - crosspost
edukacja domowa dzieci
nie marnujcie czasu
Historia w szkole
Multimedialne warsztaty animacji dla dzieci