Pedagogika - egzaminy!!!

1. Data: 2000-06-16 08:31:01

Temat: Pedagogika - egzaminy!!!
Od: "Charles" <c...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!!!
Złożyłem dokumenty na pedagogikę i już wkrótce będę zdawał egzaminy. Pytanie
brzmi: czy wypada się "obkuć" teoretycznie na egzamin, który ma przybrać
postać ''pisemnej wypowiedzi na temat tekstu o problematyce
społeczno-wychowawczej" czy może jest to typowy poglądowy egzamin mający na
celu wydobycie z kandydata umiejętności do samooceny i interpretacji
sytuacji społecznej?
Z góry dziękuje
Karol

1. Data: 2000-06-16 21:41:03

Temat: RE: Pedagogika - egzaminy!!!
Od: p...@i...pl (Przem) szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, czy to Ci pomoze, ale gdy 3 lata temu zdawalam na Pedagogike to
pytania byly nastepujace:
- Na temat podanego cytatu - wypowiedz na strone (dotyczylo kary smierci)
- Tytuly ksiazek - dopasowac autora i epoke
- Wyjasnic kilka pojec o tematyce spolecznej (np. altruizm, afiliacja)
- Okreslic swoje zachowanie w podanej sytacji (np. dorastajaca corka kloci
sie ze swoimi rodzicami)

Poza tym warto przygotowac sie na pytania dotyczace Twoich pogladow na
niektore tematy (wyrobic sobie zdanie - teraz modne sa: agresja, wplyw
mediow i gier komputerowych ;-), anoreksja itp.)

Powodzenia na egzaminie
Agnieszka

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-soc-edukacja
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-soc-edukacja/

1. Data: 2000-06-17 10:49:14

Temat: Odp: Pedagogika - egzaminy!!!
Od: "Charles" <c...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za pomoc!
Być może trochę będę się musiał jeszcze podszkolić i umiejscowić gdzieś
swoje poglądy, troche teori też się przyda. Będę się starał ;-)
Dzięki raz jeszcze!
> [...]
> niektore tematy (wyrobic sobie zdanie - teraz modne sa: agresja, wplyw
> mediow i gier komputerowych ;-), anoreksja itp.)

Serwis kursy.krakow.pl
zarządzanie jakością
Gdzie szukać studiów informatycznych w Olsztynie, Gdańsku lub Elblągu?
METRYCZKA W ANKIECIE STATYSTYCZNEJ ....?
KASA ZA MOC PROCESORA!!!