RE: Pedagogika - egzaminy!!!

From: p...@i...pl (Przem)
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: RE: Pedagogika - egzaminy!!!
Date: 16 Jun 2000 23:41:03 +0200
Sender: r...@m...newsgate.pl

Nie wiem, czy to Ci pomoze, ale gdy 3 lata temu zdawalam na Pedagogike to
pytania byly nastepujace:
- Na temat podanego cytatu - wypowiedz na strone (dotyczylo kary smierci)
- Tytuly ksiazek - dopasowac autora i epoke
- Wyjasnic kilka pojec o tematyce spolecznej (np. altruizm, afiliacja)
- Okreslic swoje zachowanie w podanej sytacji (np. dorastajaca corka kloci
sie ze swoimi rodzicami)

Poza tym warto przygotowac sie na pytania dotyczace Twoich pogladow na
niektore tematy (wyrobic sobie zdanie - teraz modne sa: agresja, wplyw
mediow i gier komputerowych ;-), anoreksja itp.)

Powodzenia na egzaminie
Agnieszka