Pedofilina we krwi

51. Data: 2006-06-21 17:39:45

Temat: Re: Pedofilina we krwi
Od: "quasi-biolog" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał(a):

(ciach) bo rece opadaja

Wsciekle upierasz sie przy astronomicznie idiotycznym twierdzeniu, ktore jest
calkowicie nie do obrony. Behawior seksualny zwierzat jest calkowicie
bezwarunkowy - nie wymaga zadnej nauki. Jesli warunki temu sprzyjaja,
zwierzeta wychowane w niewoli kopuluja bez zadnych instruktarzy. Podobnie
zwierzeta dzikie, zyjace samotnie (ktore nigdy nie mialy okazji byc swiadkami
kopulacji innych przedstawicieli swojego gatunku czy gatunkow pokrewnych). Co
tam kopulacja - znacznie bardziej skomplikowane behawiory nie wymagaja zadnej
nauki: miedzykontynentalna nawigacja ptakow i owadow, tance godowe, budowa
zaawansowanych architektonicznie gniazd (ptaki, mrowki, termity), pajeczyn
(pajaki) i zeremi (bobry), strategie polowan i opieki nad potomstwem i wiele
innych.
Osobiscie kilkakrotnie krzyzowalem ze soba psy, nie majacy wczesniej zadnych
doswiadczen ani nawet obserwacji seksualnych i wszystko przebiegalo z
zegarmistrzowska precyzja. Swojej prywatnej erekcji tez nie musialem
kalibrowac do "golej baby" - samo sie skalibrowalo... I twierdze, ze nikt nie
musi.

pozdrawiam
quasi-biolog

52. Data: 2006-06-21 18:40:18

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

quasi-biolog; <e7c091$9q8$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]
> kalibrowac do "golej baby" - samo sie skalibrowalo... I twierdze, ze nikt nie

Oczywiście, przy założeniu, że pomija się przy obserwacji
zdarzenia/procesy [także nieuświadomione], które mają miejsce powiedzmy
w interwale t=10 minut, a zamiast tego wyciąga się gotowe wnioski.

Chyba nie jestem AS, bo "widzę" i "rozumię" więcej. ;)

Flyer

53. Data: 2006-06-21 18:51:25

Temat: Re: Pedofilina we krwi - PYTANIE DO VB
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer; <e7c3kv$5vs$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Chyba nie jestem AS, bo "widzę" i "rozumię" więcej. ;)

Albo wiesz co, zapytam vB. O ile pamiętam Einstein, mieszkając nawet w
USA nie potrafił nauczyć się j.angielskiego [amerykańskiego]. Może to
jest jeden z kluczowych elementów rozpoznania/diagnozy? - zdolność do
opanowania języków obcych.

Pytanie do vB - jak wygladają zdolności językowe u AS?

Flyer

54. Data: 2006-06-21 20:24:39

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> kalibrowac do "golej baby" - samo sie skalibrowalo... I twierdze, ze nikt nie

W przypadku psów aktywatorem jest zapach i jednocześnie jest on
"kierunkowskazem". Mam nadzieję, że nie wierzysz w feromony wydobywające
się u ludzi [kobiet] z pochwy i do tego wyczuwalne "wzrokowo" [vide
"goła baba"]? ;))))))))

Flyer

55. Data: 2006-06-21 21:18:56

Od: "quasi-biolog" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> W przypadku psów aktywatorem jest zapach

Tak jest.

> i jednocześnie jest on
> "kierunkowskazem".

Chyba nie. Psa do kopulacji z dowolna suka mozna pobudzic dajac mu do
powachania wymaz z pochwy suki w rui lub syntetyczny feromon.

> Mam nadzieję, że nie wierzysz w feromony wydobywające
> się u ludzi [kobiet] z pochwy i do tego wyczuwalne "wzrokowo" [vide
> "goła baba"]? ;))))))))

U ludzi "aktywatorem" i "kierunkowskazem" sa anonse seksualne odbierane
wzrokowo, nie wechowo. Zreszta, zapach z pochwy rowniez bywa pobudzajacy dla
mezczyzn i rozni sie dla nich (ale juz nie dla kobiet) w zaleznosci od fazy cyklu.

pozdrawiam
quasi-biolog

56. Data: 2006-06-25 10:32:22

Od: "Dysiek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mechaniczna
>
> A dlaczego nie?

Przeczytaj ksiazke to sie dowiesz :)

Dysiek

Pomozcie jesli mozecie - zagineła Joasia
skad wziac psychologa?
Psychologiczna zagadka.
Poszukiwany/poszukiwana
Osobowość (l)usera a osobowość geeka