Peeling enzymatyczny SERIA BIOALGA LINE XXI APIS

1. Data: 2006-04-13 10:52:15

Temat: Peeling enzymatyczny SERIA BIOALGA LINE XXI APIS
Od: "Achma" <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Poszukuję( warszawa Centrum) tego peelingu i nie mogę go nigdzie znaleźć
pomocy.
Łagodnie działający preparat przeznaczony do oczyszczania skóry bez jej
mechanicznego złuszczania. Zrogowaciała warstwa naskórka usuwana jest
poprzez delikatne enzymatyczne złuszczanie martwych komórek dzięki
bioenzymom keratynolitycznym. Peeling zawiera ponadto: ekstr. z Alg
morskich, alantoinę, wyciągi z grejpfruta, drzewa herbacianego, aloesu,
ginkgo biloba, echinacea. Oczyszczanie jest podstawą pielęgnacji skóry. Po
zabiegu oczyszczania skóra odzyskuje naturalny blask i zdrowy koloryt, jest
gładsza i bardziej elastyczna, łatwiej przyswaja substancje czynne zawarte w
kosmetykach "Bioalga Line XXI". Peeling polecany jest dla wszystkich
rodzajów cer, a zwłaszcza delikatnych wrażliwych z rozszerzonymi naczynkami.
Sposób użycia: Na oczyszczoną skórę Mleczkiem oczyszczająco - normalizującym
rozprowadzić równomiernie peeling na twarz, szyję i dekolt omijając okolice
oczu. Pozostawić na 5-10 minut, zmyć tamponem zwilżonym wodą po czym
zastosować Tonik łagodząco - nawilżający, a następnie odpowiedni krem
"Bioalga Line XXI". Stosować 1-2 razy w tygodniu.

Kosztuje ok 10 zl, 100ml
Aga

2. Data: 2006-04-15 10:43:07

Od: " i-Ra" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Achma <c...@v...pl> napisał(a):

> Witam!
>
> Poszukuję( warszawa Centrum) tego peelingu i nie mogę go nigdzie znaleźć
> pomocy.

moze warto czasem tez poszukac w necie? Firma Apis ma swoj sklepik internetowy:
http://apis.lco.pl/php/main.php?cat=55

ajra

3. Data: 2006-04-17 14:59:33

Od: "Achma" <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak wiem ale wlasnie ja nie chce kupowac przez internet dziekuje ale mi jest
realny sklep potrzebny;)
aga

Problem z kinolem.
a ja właściwie chwalę podkład AA