Pękająca skóra

1. Data: 2004-06-30 08:12:36

Temat: Pękająca skóra
Od: Nowy <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich

os dłuższego czasu mam problem związany z pękaniem w jednym lub dwóch
miejscach skóry na penisie. Występuje to zawsze po stosunku z moją żoną.
Jest to dla mnie uciażliwe i sama myśl o tym iż po stosunku będę znowu
miał popękaną skórę, raczej zniechęca mnie do stosunku. Dotychczas
stosowałem po kąpieli najzwyklejszą oliwkę do ciała licząc że to w
zupełności nawilży i uelastyczni moją skórę, jednakże bez oczekiwanego
rezultatu. Jeżeli ktoś z grupowiczów miał podobną sytuację prosiłbym o
pomoc. Post jest jak najbardziej poważny. Wszystkim z góry dziękuje za
pomoc.

pozdrawiam
Tomek