wybielająca pasta do zębów PILNIE poszukiwana

1. Data: 2004-06-30 08:54:49

Temat: wybielająca pasta do zębów PILNIE poszukiwana
Od: "asia" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukuję dobrej wybielającej pasty do zębów.
Którą polecacie?

P.s. ząbki myję regularnie ale po ciąży i będąc na diecie bezmlecznej
(dziecko ma skazę białkową) zauważyłam, ze ząbki straciły swój powiedzmy
biały kolorek :(

pzdr.,
Asia

2. Data: 2004-06-30 10:29:19

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> P.s. ząbki myję regularnie ale po ciąży i będąc na diecie bezmlecznej
> (dziecko ma skazę białkową) zauważyłam, ze ząbki straciły swój powiedzmy

obawiam się że bez dentysty się nie obejdzie. Jeśli to kwestia nalotu i
osadów, to znaczy że jednak z tym czyszczeniem jest troszkę nie tak. Jeśli
inny powód to pasta nie pomorze. Generalnie nie należy się spodziewać cudów
po takich pastach.
Piotr

3. Data: 2004-06-30 21:28:40

Od: "Q" <o...@g...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

> osadów, to znaczy że jednak z tym czyszczeniem jest troszkę nie tak. Jeśli
> inny powód to pasta nie pomorze. Generalnie nie należy się spodziewać
cudów

widzialem kiedys takie zele nakladane na zeby na pare minut
(przez specjalna wkladke),
ale to juz bylo wybielanie zebow a nie czyszczenie;
/no i byl to zabieg, ktory trzeba bylo co jakis czas powtarzac;

4. Data: 2004-12-26 02:23:31

Od: "Damian" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> P.s. ząbki myję regularnie ale po ciąży i będąc na diecie bezmlecznej
> (dziecko ma skazę białkową) zauważyłam, ze ząbki straciły swój powiedzmy

Moze wydaje ci sie :)
Zrob podstawowe badania jak wszystko bedzie ok to na 100% wydaje ci sie :)
Pasta wybielajaca to mit a wybielanie to nastepny.
Wybielanie zebow polega na zmatowieniu szkliwa co daje efekt bielszych zabkow
proponuje kontakt z dobrym detysta on cos doradzi.

pozdr.

Pękająca skóra
Torbiel na szyszynce (prosze o wszelkie informacje);
Obolały penis
poradzcie
Energia?