Pękająca skóra na palcach.

1. Data: 2008-04-23 11:19:28

Temat: Pękająca skóra na palcach.
Od: Unicron <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Od pewnego czasu pęka mi skóra na opuszkach palców i paznokcie jak
gdyby odklejają sie na końcówkach od skóry co boli.

Czym może to byś spowodowane i jak temu zaradzić?

Pozdrawiam
Krzysiek

2. Data: 2008-04-23 11:55:56

Temat: Re: Pękająca skóra na palcach.
Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Opisz coś wiecej o sobie, czy pracujesz z chemikaliami, może problem w
diecie leżeć... Tak to może być naprawdę milion powodów

--
Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.na11.pl

3. Data: 2008-04-23 12:21:33

Od: Buli <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Kwi, 13:55, Jarosław Grzyb <g...@o...pl> wrote:
> Opisz coś wiecej o sobie, czy pracujesz z chemikaliami, może problem w
> diecie leżeć... Tak to może być naprawdę milion powodów
>
> --
> Jarosław Grzyb <g...@o...pl>http://octopian.na11.pl

Pracuję przy komputerze. Nie mam innych problemów skórnych - pękająca,
sucha skóra jest tylko na opuszkach i kremowanie nic nie daje.

4. Data: 2008-04-23 15:44:29

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Buli wrote:

> Pracuję przy komputerze. Nie mam innych problemów skórnych - pękająca,
> sucha skóra jest tylko na opuszkach i kremowanie nic nie daje.

klawiatury nie zmieniałeś ostatnio? Takie coś to zazwyczaj jest alergia.

5. Data: 2008-04-23 19:59:31

Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Buli" <a...@g...com> wrote in message
a.googlegroups.com...

Może jakieś odżywki (ort-??) ze skrzypem, albo idz do apteki i spytaj może
mają jakieś cudo na to... Mnie się wydaje że raczej nie jest to nic innego
ew. możesz iść do dermatologa i możę Ci zrobić badania czy coś tam nie
znalazło na paluszkach nowego domu (klawiatura jak pewnie sam wiesz zawiera
podobno więcej bakterii niż na podłodze ;) )

Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.na11.pl

6. Data: 2008-04-24 10:17:20

Od: Buli <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Kwi, 21:59, Jarosław Grzyb <g...@o...pl> wrote:
> [...]
> znalazło na paluszkach nowego domu (klawiatura jak pewnie sam wiesz zawiera
> podobno więcej bakterii niż na podłodze ;) )

hmm w sumie od miesiąca pracuje przy nowym stanowisku i mam używaną
klawiaturę:/
chyba przejdę sie do dermatologa aby dmuchać na zimne:)

7. Data: 2008-04-25 07:48:36

Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Buli" <a...@g...com> wrote in message
e.googlegroups.com...
On 23 Kwi, 21:59, Jarosław Grzyb <g...@o...pl> wrote:
> "Buli" <a...@g...com> wrote in message

Skoro to nowe stanowisko, może faktycznie uczula Cię klawiatura bądz też coś
z otoczenia... Teraz na majówkę, gdzie nie będziesz miał (czego każdemu
życzę :) ) kontaktu z miejscem pracy, to zaobserwuj, czy stan palców się
poprawia... Wtedy możesz sobie wstępnie odpuścić dermatologa a i jeśli
wróci, bądz też zacznie wracać do normy to wiadomo, że nowa klawiaturka
pomoże (no chyba, ze uczula Cię myszka, ew cokolwiek co w pracy jest nowego
i dotykasz rękoma). Pozdrawiam...

--
Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.na11.pl
Blog : http://user-maat-re.blogspot.com/

8. Data: 2008-04-25 19:28:03

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego tak czętso zwala się pszyczyny na uczulenia ?
A może to szkarlatyna albo gżyb ? :)

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

9. Data: 2008-04-25 23:52:14

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-04-25 09:48 Jarosław Grzyb pięknie wystukał/a:

Mojej koleżance pękala po Furaginie.

--
animka

10. Data: 2008-04-27 11:13:32

Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@a...pl> wrote in message
> [...]
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
> ktury ludzie ociężali umysłowo
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.

W przeciągu ostatnich kilku lat drastycznie wzrósł odsetek ludzi uczulonych
oraz wykrywania nowych przypadków uczuleń... Niestety będą to "choroby"
bardzo popularne już w niedalekiej przyszłości

--
Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.na11.pl
Blog : http://user-maat-re.blogspot.com/

niezla strone znalazlem ... mysle ze warto poczytac
Tłumaczenie analizatora hemoglobiny
Alergia -czy metoda biorezonansowa działa?
Re: Prośba o interpretację wyników.
Wyniki badań - prośba o interpretację.