Perfumy

1. Data: 2004-12-07 11:59:54

Temat: Perfumy
Od: "Justyna" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sądzicie o najnowszych perfumach Isabella Rossellini
"Daring"?
Pozdrawiam Justyna

1. Data: 2004-12-07 12:05:50

Temat: Re: Perfumy
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Co sądzicie o najnowszych perfumach Isabella Rossellini
> "Daring"?
> Pozdrawiam Justyna

Takie sobie.

Ligeia

--
"Cet Homme donc, par prieres, par larmes,
Par sortileges et par charmes,

"La Chatte métamorphosée en femme"
Jean de la Fontaine

1. Data: 2004-12-07 12:10:58

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Co sądzicie o najnowszych perfumach Isabella Rossellini
> "Daring"?

Wczoraj oglądając reklamę tych perfum zastanawiałam się:

1. dlaczego I.R. nazywają jedną z najpiękniejszych kobiet świata
2. jak to możliwe, że tego rodzaju kilkusekundowy spot kosztuje setki
tysięcy $ (jak nie milionów).

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2004-12-07 12:49:29

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> napisał w wiadomości

> Wczoraj oglądając reklamę tych perfum zastanawiałam się:
>
> 1. dlaczego I.R. nazywają jedną z najpiękniejszych kobiet świata

Bo jest bardzo piękna, w dodatku odbiega od lansowanego w ostatnich latach
przez popmedia ideału anorektycznej, pustolicej, sfotoszopowanej Barbetki.

Sowa

1. Data: 2004-12-07 15:08:56

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> napisał w wiadomości
> 1. dlaczego I.R. nazywają jedną z najpiękniejszych kobiet świata

Kto nazywa? Nie jest już najmłodsza, ale trzyma się dobrze i na pewno
brzydka nie jest.

> 2. jak to możliwe, że tego rodzaju kilkusekundowy spot kosztuje > setki
> tysięcy $ (jak nie milionów).

Ciekawe, co takie kwestie mają wspólnego z urodą?

Ligeia

1. Data: 2004-12-07 15:11:21

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> w dodatku odbiega od lansowanego w ostatnich latach przez popmedia ideału
> anorektycznej, pustolicej, sfotoszopowanej Barbetki.

Taki typ to już od dawna jest mocno przestarzały.

Ligeia

1. Data: 2004-12-07 16:31:01

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> Kto nazywa? Nie jest już najmłodsza, ale trzyma się dobrze i na pewno
> brzydka nie jest.

Media. Jakiś czas temu była w Polsce (mam wrażenie, że coś promowała, może
poprzedni zapach?) i nawet w serwisach informacyjnych relacje z tego
wiekopomnego wydarzenia nagminnie zaczynano: "I.R., uważana za jedną z
najpiękniejszych kobiet świata, ..." Co mnie po prostu dziwiło. I pomijam tu
kwestię wieku, odnoszę się do jej wizerunku sprzed kilkunastu lat, wtedy gdy
była twarzą Lancome. Nie twierdzę, że nie była piękna, jednak tytuł 'jednej
z najpiękniejszych kobiet świata' znaczy dużo więcej.

> Ciekawe, co takie kwestie mają wspólnego z urodą?

W sumie niewiele. Chyba za szybko wysłałam tamtego posta, przepraszam. Po
prostu teraz często reklamują perfumy, o które pytała autorka wątku i ciągle
jak widze ten spot, to przychodzą mi do głowy wyżej wymienione dwie
kwestie...

A swoją drogą Ligeia, jak się zabierasz do krytyki, to dobrze by było samemu
być kryształowym, wiesz? Daruję sobie wytykanie Ci palcem postów, gdzie
odeszłas od tematu urody znacznie bardziej niż ja. Nie mówiąc już o częstym
informowaniu grupowiczek o przyznaniu plonka jakiemuś trolowi. Myslisz, że
grupę obchodzi kogo wrzucasz do kf oraz, że ma to coś wspólnego z urodą?
Liczby linii w syganturce już się nie będę czepiać...

--
rozdrażniona

1. Data: 2004-12-07 21:43:27

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i nawet w serwisach informacyjnych relacje z tego
> wiekopomnego wydarzenia nagminnie zaczynano: "I.R., uważana za
> jedną z najpiękniejszych kobiet świata, ..."

Czyli nie pisano, że jest najpiękniejsza, tylko że za taką jest uważana.
Imho całkiem słusznie. Osobiście bardziej dziwię się, gdy podobne
określenia padają pod adresem Sophii Loren, ponieważ dla mnie to ona
wygląda jak jakiś cyborg. ;-) Jak widać, kwestia gustu.

> Nie twierdzę, że nie była piękna, jednak tytuł 'jednej
> z najpiękniejszych kobiet świata' znaczy dużo więcej.

Tylko, że pewnie dla każdego znaczy co innego. Wiesz, ja ostatnio oglądałam
wybory Miss World i byłam po prostu zaskoczona brakiem urody kandydatek.
Czasem odnosiłam wrażenie, że ich jedynym atutem jest po prostu dobra
figura. Oczywiście, nie twierdzę, że wszystkie były brzydkie, ale imho
większość zdecydowanie mało atrakcyjna. W najlepszym przypadku przeciętna,
jak chociażby Polka.

> A swoją drogą Ligeia, jak się zabierasz do krytyki, to dobrze by > było
> samemu być kryształowym, wiesz?

A gdzie, Joasiu, zauważyłaś krytykę?

> Myslisz, że grupę obchodzi kogo wrzucasz do kf oraz, że ma to
> coś wspólnego z urodą?
> Liczby linii w syganturce już się nie będę czepiać...

A propos KF. Chyba kiedyś tam byłaś i zdecydowanie powinnaś powrócić.

Ligeia

--

Peeling dermatologiczny
jak pozbyc sie wagrów na dupie?