Perfumy,pedet?

1. Data: 2004-12-08 11:00:11

Temat: Perfumy,pedet?
Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jako że pierwszy raz, chcę zamówić perfumy przez Internet i właśnie z tego
sklepu, chciałam zapytać, czy mogę mieć pewność że perfumy są oryginalne?
Konkretnie chodzi mi o kenzo Air, w żadnym sklepie nie widziałam tych
perfum, tej wielkości tzn. 20 ml. W pedecie są takie dostępne.
Bardzo proszę o radę.

1. Data: 2004-12-08 15:35:06

Temat: Re: Perfumy,pedet?
Od: "lady_huncwot" <l...@n...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aede" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Jako że pierwszy raz, chcę zamówić perfumy przez Internet i właśnie z tego
> sklepu, chciałam zapytać, czy mogę mieć pewność że perfumy są oryginalne?

Pedet jest ok.
Kenzo Air to nowość, rzeczywiście w nietypowych pojemnościach.
Pzdr,
LH

1. Data: 2004-12-11 11:57:59

Od: mirka <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a to sa damskie czy meskie bo w internecie widzialam meskie?

1. Data: 2004-12-19 14:28:11

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "mirka" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci
>a to sa damskie czy meskie bo w internecie widzialam meskie?

Meskie, ale to juz nieaktualne, pomylilam nazwe, chodzilo mi o inne.

Pilnie szukam perfum "Elvis Presley"..meskie
depilator?
cena zwaliła mnie z nóg, więc podejrzliwie robię wywiad....
pomocy moje bąki brzydko pachną !!!!
w jakiej cenie karbownica?