Petro się zintensyfikował

1. Data: 2008-05-10 21:54:34

Temat: Petro się zintensyfikował
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tryton z tryzubem.

2. Data: 2008-05-11 08:52:00

Temat: Re: Petro się zintensyfikował
Od: Pan Marian <p...@m...paracelcus.net> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Tryton z tryzubem.

czy ty to robisz z własnej woli, pod wpływem alkoholu lub innych używek
czy ci za to płacą?
może przenieś się na grupę
pl.rec.wiem.wszystko.na.każdy.temat.a.jak.się.nachla
m.to.klepie.bez.sensu
Pan Marian

3. Data: 2008-05-11 09:26:49

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Maj, 10:52, Pan Marian <p...@m...paracelcus.net> wrote:

> [...]
> czy ci za to płacą?
> może przenieś się na grupę
> pl.rec.wiem.wszystko.na.każdy.temat.a.jak.się.nachla

Sens nie musi być dla wszystkich jasny, to tak jak z odkrytką - kartą
pocztową - wszyscy czytają, ale nie wszyscy muszą rozumieć. Ty nie
masz prawa wyłączności na publikacje w Internecie, a powyższy
komentarz świadczy, że nie wiesz (choć możliwe, ze właśnie wiesz) o co
chodzi.

4. Data: 2008-05-11 09:37:22

Od: Pan Marian <p...@m...paracelcus.net> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> [...]
> masz prawa wyłączności na publikacje w Internecie, a powyższy
> komentarz świadczy, że nie wiesz (choć możliwe, ze właśnie wiesz) o co
spierdalaj
Pan Marian

5. Data: 2008-05-11 11:15:20

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Maj, 11:37, Pan Marian <p...@m...paracelcus.net> wrote:
> Panslavista pisze:> On 11 Maj, 10:52, Pan Marian <p...@m...paracelcus.net>

m.to.klepie.bez.sensu

> spierdalaj
> Pan Marian

Masz pierwszeństwo - tutaj niezaprzeczalne.

6. Data: 2008-05-11 11:17:02

Od: Mirosław Aleksander Moczyróg <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Marian pisze:
> Panslavista pisze:

Daj sobie spokój, gadasz z chorym umysłowo człowiekiem i wywlekasz go
innym KFa.

pozdrawiam,

mirek

7. Data: 2008-05-11 14:02:54

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Mirosław Aleksander Moczyróg" <m...@g...pl> wrote in message

> Daj sobie spokój, gadasz z chorym umysłowo człowiekiem i wywlekasz go
> innym KFa.
>
> pozdrawiam,
>
> mirek

Masz eksperiencję zdobytą u współpensjonariuszy.

Wentylator - jaki wybrac?
Zdarcie lakieru ?
Płyty i piekarniki bez 3-ciej fazy.
deski pomeblowe, listwy, czyli drewno za darmo
Z SCP