Petrole - opinia

1. Data: 2003-06-02 09:37:45

Temat: Petrole - opinia
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zuzylam cala butelke, wiec czuje sie uprawniona do opisania moich wrazen :-)

Zalety:
- wlosy mieciutkie i puszyste, ale nie 'pierzaste'
- zdecydowanie mniej wypadaja
- latwo sie rozczesuja
- dosc przyjemny zapach jak na uzyte skladniki

Wady:
- trzeba baaaardzo obficie splukiwac
- pomimo splukiwania wlosy i tak sie nieco bardziej przetluszczaja niz
normalnie

Ogolnie dla mnie zalety przewyzszaja wady, dlatego wlacze Petrole na
stale do repertuaru :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-06-02 15:00:22

Temat: Re: Petrole - gdzie TERAZ w W-wie?
Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ISIA" <i...@m...com.pl> wrote in message
> Ogolnie dla mnie zalety przewyzszaja wady, dlatego wlacze Petrole na
> stale do repertuaru :-)

A mnie się kończy ostatnia posiadana butelka (z azulanem), i NIGDZIE w W-wie
nie mają. Może któraś z Was widziała toto w ciągu ostatnich kilku dni gdzieś
na trasie Centrum-Bemowo? Zresztą może być i dalej, byle by było. A gdybym
kupiła ten z chlorofilem, to co będzie - włosy mi ściemnieją?
Anka - coraz bardziej podłamana i też nadal bardzo zadowolona z Petrole

1. Data: 2003-06-03 09:40:07

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Miranka" <a...@m...pl> writes:

> [...]
> w W-wie nie mają. Może któraś z Was widziała toto w ciągu ostatnich
> kilku dni gdzieś na trasie Centrum-Bemowo? Zresztą może być i dalej,

Ale butelka czego? Bo szampon i lotion sa w sklepie firmowym
(Piekna/Krucza), ale balsamu nie ma...

MJ

1. Data: 2003-06-03 13:26:32

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

> Ale butelka czego?

Balsamu właśnie:(

Bo szampon i lotion sa w sklepie firmowym

One są wszędzie, tylko balsamu nigdzie nie ma:(((((
Anka

1. Data: 2003-06-03 13:44:08

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Miranka" <a...@m...pl> writes:

> One są wszędzie, tylko balsamu nigdzie nie ma:(((((

Wszedzie jak wszedzie. W aptece, w ktorej poprzednio kupilismy szampon
i balsam, teraz nie ma nic. A szampon nam sie skonczyl i stad moja
wizyta w sklepie. Moze do czasu nowej dostawy wystarczy starego
balsamu...

MJ

1. Data: 2003-06-03 17:42:14

Od: "Eulera" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
W-wie
> nie mają. Może któraś z Was widziała toto w ciągu ostatnich kilku dni

Witam.
Ostatnio widziałam całą półkę zastawioną balsamami i szamponami (z każdego
rodzaju) w Galerii Centrum.
Pozdrawiam Magdalena

1. Data: 2003-06-04 15:02:45

Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zresztą może być i dalej, byle by było. A gdybym
> kupiła ten z chlorofilem, to co będzie - włosy mi ściemnieją?

Witaj, Miranko :-) We Wrocławiu też oczywiście z balsamem problem (ale jest
do kupienia w Rynku !). Ostatnio kupiłam właśnie do włosów ciemnych, bo do
jasnych niet. Całą flaszkę już zużyłam, nic nie ściemniało tylko że zapach
jakby nie ten sam (ach, gdzie ten aromat cytrynki...?.) ;-(( Moja
subiektywna opinia - jednak ten nasz petrole jakoś lepszy dla jasnego,
cienkiego owłosienia niż ten do ciemnych. Tak się skończy, że jak trafię ten
naszejszy to kupię 2-3 od razu na zapas :-)))

yewka - Wroclaw

Okecie - rozczarowanie....
RE: gdzie kupie sukienke?
fryzjer.. gdynia