Re: Petrole - gdzie TERAZ w W-wie?

From: "yewka" <y...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Petrole - gdzie TERAZ w W-wie?
Date: Wed, 4 Jun 2003 17:02:45 +0200
Sender: y...@o...pl@62.233.176.89

Zresztą może być i dalej, byle by było. A gdybym
> kupiła ten z chlorofilem, to co będzie - włosy mi ściemnieją?

Witaj, Miranko :-) We Wrocławiu też oczywiście z balsamem problem (ale jest
do kupienia w Rynku !). Ostatnio kupiłam właśnie do włosów ciemnych, bo do
jasnych niet. Całą flaszkę już zużyłam, nic nie ściemniało tylko że zapach
jakby nie ten sam (ach, gdzie ten aromat cytrynki...?.) ;-(( Moja
subiektywna opinia - jednak ten nasz petrole jakoś lepszy dla jasnego,
cienkiego owłosienia niż ten do ciemnych. Tak się skończy, że jak trafię ten
naszejszy to kupię 2-3 od razu na zapas :-)))

yewka - Wroclaw