Pewnie głupia jestem.......

51. Data: 2002-12-05 10:18:51

Temat: Re: Chore z miłości, czy ...po prostu kobiety??? Było: Pewnie głupia jestem.......
Od: "Tashunko" <like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Zygmańska" <j...@s...gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:asn66l$29ml$1@news2.ipartners.pl...
> Miał być nowy wątek, a nie wyszedł !

Chyba już wyszedł:)

> Ona mi na to :
> "Ja wierzę w przeznaczenie i w dobrą gwiazdę. Przez swoje niepokoje
> absolutnie nic nie zmienię, i tak będzie co ma być."

> Tak ze moja rada - minimalizować możliwosci zagrożenia (nie jeździć
> bez pasów, jeżdzić ostrożnie itp ...), ale jednocześnie - nie marwic
> się na zapas - i tak będzie co ma być.

Obie rady są bardzo mądre i ja też je stosuję w stosunku do ...innych:(
Gorzej to wygląda względem samej siebie, no ale...staram się:)

Joanna

52. Data: 2002-12-05 10:23:27

Temat: Re: Pewnie głupia jestem.......
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Michta" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> Nie potrafię sobie wyobrazić, że mogłoby Go któregoś dnia braknąć. Staram
> się sobie tego nie wyobrażać, wiem że wszystko się może zdarzyć, mam tę
> świadomość, ale nie chcę o tym myśleć.

Aż mi się żołądek ścisnął jak to przeczytałam.
Zawsze dopędzam takie myśli od siebie, no bo jak można by żyć dalej bez
ukochanego człowiek, bez tak ważnej w moim życiu osoby. Jak mąż jest w
delegacji i jedzie gdzieś 400 km w złych warunkach, sam do dostaję
szamotania serca, cały czas czekam grzecznie na telefon i doznaję
nieopisanej ulgi gdy wreszcie usłyszę "jestem na miejscu, wszystko w
porządku, kocham cię myszeczko".
Ja jestem uzależniona od tego faceta, oj i to jak bardzo uzależniona:-)))

Pozdrawiam
Dorunia

53. Data: 2002-12-05 12:49:52

Od: "mamqa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorunia" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> porządku, kocham cię myszeczko".
> Ja jestem uzależniona od tego faceta, oj i to jak bardzo uzależniona:-)))

Niestety do wszystkiego trzeba sie przyzwyczaic, do troki o najbliszych
tez... Moj maz pracuje 1300km od nas i tez musimy sobie jakos dawac
rade...Narazie zyjemy nadzieja iz szybko to sie zmieni...Moze juz za rok?

Mam(q)a /wiecznie zatroskana o meza...
m...@w...pl g-g 365511

54. Data: 2002-12-05 13:34:41

Od: m...@s...pl (Ula Michta) szukaj wiadomości tego autora

Tashunko napisała:

> Aha i najważniejsze jest to , co napisała Ula: wyobraźnia pracuje WBREW
> mojej woli!

Tak, tylko u mnie zwykle jest ona (ta wyobraźnia) karmiona przez ciężki,
czarny humor mojego męża.
Dajmy na to jutro jedzie w delegację ileś tam set kilometrów i mi zaczyna
wygłaszać swoją "ostatnią wolę". Oczywiście robi to tylko dlatego, że wie,
że ja się znowu nie będę mogła spokojnie doczekać jego powrotu. W dodatku
przekomarza się ze mną po raz kolejny opowiadając jakie on to rzeczy już
widział, jakich ludzi po wypadkach (pracował kiedyś w szpitalu na chirurgii
urazowej). Powinnam się już do tego po tylu latach przyzwyczaić. Niby wiem
ze on żartuje, że mnie troszkę podpuszcza, bo chce wykazać że moje obawy są
poniekąd irracjonalne. Ale z drugiej strony jak go nie ma w domu, to już to
wszystko nie wydaje mi się ani trochę zabawne.

Ale teraz to już jest luksus - mamy telefon stacjonarny, mamy komórki.
Gorzej było kiedy jeszcze o komórkach nam się nie śniło, a w wynajmowanym
mieszkaniu nie było nawet tego zwykłego telefonu.

Ula

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

55. Data: 2002-12-05 19:29:46

Temat: Re: Sokrates zmień koniecznie pracę Re: Pewnie głupia jestem.......
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <t...@i...pl> napisał
w wiadomości news:asmsna$2ln$1@news.tpi.pl...

> Sokrates i Ty sie boisz, ze po wejsciu do Unii stracisz
pracę?? Otworzysz
> prywatny gabinet pomocy rodzinie i będziesz doradzał,
pomagał i kasę brał
> :-)))))))))

Po pierwsze nie mam na to papierów, bo jestem amatorem. Po
drugie nie potrafiłbym za taką pomoc brać pieniądze. Wolę
już działać jako wolontariusz.
Sokrates

56. Data: 2002-12-06 06:28:21

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Po pierwsze nie mam na to papierów, bo jestem amatorem.

I Ty sie martwisz o jakies papiery??? Sokrates chyba nie masz telewizora w
domu, jak lekarz moze leczyc przez pare lat nie będąc lekarzem, jak adwokat
moze przez pare lat uczestniczyc w procesach nie mając papierów to kto
sprawdzi czy ty pomagający w poradni rodzinnej masz papiery ;-))))))))))))))

Po
> drugie nie potrafiłbym za taką pomoc brać pieniądze. Wolę
> już działać jako wolontariusz.
> Sokrates

Eeeeeeeee no z takim charytatywnym podejsciem to nigdy fortuny nie zrobisz,
to zupełnie jak ja :-)))))))))

Magdalena+Karolka (27-10-97) +...(06-01-03)
http://strony.wp.pl/wp/mwota/
http://tweety2000.w.interia.pl/

57. Data: 2002-12-06 13:57:17

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem żoną od 11 lat i 4 miesięcy. Mam cudownego, wspaniałego faceta.
Jest
> troskliwym, chętnym do zabawy ojcem. Zawsze nasze dobro jest po nad jego.
> Zapominając o tycieńkich wadach, można by rzec że mieszkam z aniołem.
Czasem
> wmawiam sobie że to pewnie jeszcze zauroczenie, no ale chyba nie po takim
> czasie. Czy to normalne, by chcieć codziennie iść spać, by rano zobaczyć
> jego twarz, taką słodką zaspaną?? Czy to normalne, by czekać na Jego
powrót
> niecierpliwie i nie móc się doczekać całusa na powitanie?? Ludzie ja chyba
> zbzikowałam!!!

Przestałam od jakiegoś czasu czytać grupę, ale chyba znowu mam ochotę:-)))
Zasilam statystykę: 18 lat znajomości, 14 (no prawie 15) lat po ślubie.

--

Blanka

b...@p...onet.pl

58. Data: 2002-12-06 14:28:20

Od: Bischoop <w...@r...kgb> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <asqa7s$ajr$1@news.onet.pl> Blanka napisał(a):

> Przestałam od jakiegoś czasu czytać grupę, ale chyba znowu mam ochotę:-)))

To milo, szczegolnie iz da sie zauwazyc zanizajaca sie frekfencje.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)go2.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

59. Data: 2002-12-07 21:26:53

Od: "Bajka" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wszystkim na ziemi Kocham Tego Faceta!!!
> Potraktujcie mnie jak niegroźną wariatkę:-)))))

Kobieto!!!!
TY się tylko ciesz!!!!
:))))

B.

My a Unia Europejska
Nasz wspólny apel o nieagresję w szkołach!
.Priesthood of Creative Environment at Gdansk Archdiocese --- Duszpasterstwo Środowisk Twórczych Archidiecezji Gdańskiej
żona trwoni kase
sala na impreze dla dzieci (12-13 lat)