PiS i POD - pytanie

1. Data: 2006-06-24 22:44:08

Temat: PiS i POD - pytanie
Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Jako, ze ja kompletnie nie w temacie, a dzis po dzialkach u nas biegali
z jakas petycja, zapytuje... co to za pomysl ?!?! likwidacja POD, czy jak ?
Byc moze byl tutaj juz wspominany temacik, prosze wskazcie, pod jakim
haselkiem odszukac w archiwum.

Z gory dziekuje
Asia

2. Data: 2006-06-25 08:23:57

Temat: Re: PiS i POD - pytanie
Od: "Jacek Gucio" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JotHa <j...@a...net> napisał(a):

> [...]
> z jakas petycja, zapytuje... co to za pomysl ?!?! likwidacja POD, czy jak ?
> Byc moze byl tutaj juz wspominany temacik, prosze wskazcie, pod jakim

Temacik jak Lenin, wiecznie żywy ;-)
Wiadomości z pierwszej ręki znajdziesz tu:
http://www.pzd.pl/
oraz tu: http://www.pzd.pl/strona.php?46

Być może na stronie Andrzeja Lepera też, ale tam nie wchodziłem.

Z działkowym pozdrowieniem, Jacek

3. Data: 2006-06-25 10:35:16

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje !

Pozdrawiam
Asia

4. Data: 2006-06-25 11:13:11

Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z jakas petycja, zapytuje... co to za pomysl ?!?! likwidacja POD, czy jak ?
> Byc moze byl tutaj juz wspominany temacik, prosze wskazcie, pod jakim

Od znajomego dowiedziałem się, co następuje: To jest akcja zorganizowana przez
górę działkową, czyli Towarzyszy z Zarządu Głównego POD, którzy boją się, że
utracą posadki w razie przejęcia działek na własność przez działkowiczów.
Wymyślają przy tym różne takie straszaki, jednym z takich straszaków jest
groźba zbyt dużych jak na kieszenie działkowiczów opłat notarialnych.

5. Data: 2006-06-25 20:50:37

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek napisał(a):

> [...]
> Wymyślają przy tym różne takie straszaki, jednym z takich straszaków jest
> groźba zbyt dużych jak na kieszenie działkowiczów opłat notarialnych.

To taki sam "kretynizm" jak z wykupem mieszkań [szczególnie
spółdzielczych], po wykupieniu płacę o 1/3 mniej i jestem włascicielem a
wiem za co płacę bo widzę co sie zmienia wokół mnie.
pozdr. Jerzy

Gdzie kupie otoczaki/grys/łupki ?
krety
Glicynia