Piec miałowy

1. Data: 2004-08-08 07:39:03

Temat: Piec miałowy
Od: Jo Joro <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Planuję zakup pieca miałowego do domu. Mam do ogrzania ok 180m2
powierzchni użytkowej. Dom jest stary, (budowany w latach 20-stych - taka
kamienica) nieocieplony, zrobiony z cegieł. Wysokość komina ok 8 metrów
(brak wkładu kominowego). Aktualnie mam grzejniki żeliwne. Kotłownia
jest w piwnicy o wysokości ok 1.8m.

Jaki kocioł miałowy powiniennem zastosować. Może polecicie mi jakieś
konkretne firmy. Zależy mi na tym aby piec był maksymalnie bezobsługowy
(jeden zasyp na 1-2 dni), mógł grzać C.W.U latem (mam zbiornik 120l).

Pozdrawiam
Arek

1. Data: 2004-08-08 08:14:04

Temat: Re: Piec miałowy
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.08.2004 09:39, Użytkownik Jo Joro napisał:
> Planuję zakup pieca miałowego do domu. [...]

> [...] Może polecicie mi jakieś konkretne firmy.

http://tinyurl.com/6857e

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński; w...@N...net

NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZYŁĄCZ SIĘ DO PROTESTU
Szczegóły: http://www.ffii.org.pl

1. Data: 2004-08-08 08:23:26

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Np jakis kociolek z Pleszewa EKOCENTR TO sa calodobowe, albo ZEBIEC 23KWm
ale nie wytrzyma doby

1. Data: 2004-08-08 09:57:16

Od: "Andrzej R" <T...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

rodzice w domu maja piec na groszek calkowicie bezobslugowy
zima ladowanie wegla (taki maly drobny) raz na 3-4 dni i przy okazji
oproznienie popiolu (wegiel spala sie prawie w calosci)
latem (piec ogrzewa wode w bojlerze) ladowanie raz na tydzien 1,5 tygodnia
czasem
niestety nie znam producenta tego pieca wiem ze kupili go gdzies kolo gliwic
piec ma komputerek maly taki przemyslowy i steruje on podawaniem wegla i
utrzymaniem temperatury

1. Data: 2004-08-08 11:55:24

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Obenie Zebiec tez ma taki kociol z podajnikiem na groszek ale kosztuje chyba
ok 6000 albo i wiecej.
Takze Staporkow ma kotly z podajnikiem i ze sterowanie oczywiscie Tylko
wybierac :))

Xenon 2
test kris
Ile moze kosztowac postawienie scianki regipsowej
Kleje do rur, gwintow.
Pralka - Electrolux EWT810