Pięciolatki obowiązkowo do przedszkola.

1. Data: 2005-11-28 13:44:02

Temat: Pięciolatki obowiązkowo do przedszkola.
Od: "Wioletta" <w...@w...nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

"W przyszłym roku do przedszkoli obowiązkowo pójdą pięciolatki.
Ale w ostatniej dekadzie zlikwidowano w Polsce jedną trzecią
przedszkoli i dla wielu dzieciaków zabraknie miejsc - zapowiada Życie
Warszawy".

http://media.wp.pl/wiadomosc.html?kat=9912&wid=81041
17

2. Data: 2005-11-28 13:50:28

Temat: Re: Pięciolatki obowiązkowo do przedszkola.
Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wioletta napisał(a):
> [...]
> Ale w ostatniej dekadzie zlikwidowano w Polsce jedną trzecią
> przedszkoli i dla wielu dzieciaków zabraknie miejsc - zapowiada Życie

Utworzą nowe.

Eulalka

3. Data: 2005-11-28 13:56:06

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Eulalka" <e...@l...net.pl> napisał

> Utworzą nowe.

ROTFLOL :D

PozdrawiaM

4. Data: 2005-11-28 13:56:41

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Wioletta" <w...@w...nie.pl> napisał

> "W przyszłym roku do przedszkoli obowiązkowo pójdą pięciolatki.

Czyli rocznik 2001?

PozdrawiaM

5. Data: 2005-11-28 19:50:27

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> "Wioletta" <w...@w...nie.pl> napisał

> Czyli rocznik 2001?
Gdzie można znaleźć tę ustawę? Czy przedszkola prywatne bez zerówki się
łapią pod "chodzenie pięciolatka do przedszkola" ? Jejku, jak oni mnie
wpieniają z tym odgórnym wpierniczaniem się w życie, nawet dzieciom nie
przepuszczą. :>
I to w momencie, kiedy alergolodzy głośno mówią, że dopiero sześciolatki
mają system odpornościowy zdolny walczyć efektywnie z e zbieraniną wirusów i
alergenów w dużych skupiskach dzieci. :>

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

Alimenty, alimenty
2 bilety na Fasolki!
Artystyczne zimowisko dla 6-latków?
Co miala na mysli Rozs czyli z blota powstajac
teatrzyk kukiełkowy