Piekarnia pod nami....

1. Data: 2004-10-18 10:42:43

Temat: Piekarnia pod nami....
Od: "Krasnal \(Zabrze\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam "mały" problem z piekarnią, która mieści się w pomieszczeniu pod naszym
mieszkaniem.

Budynek to stara kamienica, nasze mieszkanie jest na piętrze pod nami jest
piekarnia (bezpośrednio pod naszym mieszkaniem i w dobudówce), stropy
drewniane.

W piekarni, jak to w piekarni dwa mieszadła, maszyna do formowania chleba
(tnie ciasto), krajalnica do krojenia chleba

Generalnie GŁOŚNO. Jeszcze te mieszadła i maszynkę do formowania można
przetrzymać - włącza się to może z 3-4 razy po 10 minut tak ta krajalnica
leci od 21 do 3 a potem od 6 ^%$!@^%#$

Budynek jest własnością miasta (ZBK) właściciel piekarni wynajmuje te
pomieszczenia.

Teraz pytanko :)

1. Chcę ciszy w nocy - trzeba zamknąć piekarnię lub wyciszyć
2. Jeśli wyciszyć to w jaki sposób - jakie materiały i technologia i czy w
ogóle się da
3. Jeśłi zamknąć to potrzebuję informacji na temat norm, jakie powinno
spełniać pomieszczenie w budynku mieszkalnym wykożystywane do działalności
gospodarczej
!! GŁOŚNEJ !!

Może miał ktoś takie zmartwienie jak ja i udało mu się załątwić wariant 3
(jako najbardziej komfortowy dla mnie a i dla sąsiadó też - sadza w oknach i
w domu, jakieś ciężarówki od czasu do czasu z materiałami itp.)
Jeśli ktoś wyciszał takie pomieszczenia to poproszę o poradę jak to zrobić.

Generalnie troszkę mam już dość (a szczególnie moje dzieci i żonka) więc
chcę przedstawić sprawę gościowi jasno - ale potrzebuję jakiejś informacji o
przepisach i normach

Pozdrawiam

Krasnal, GG#1103