Piekarnik AEG B 5741 czy Gorenje B 50ep Pinifarina?

1. Data: 2005-06-22 09:35:33

Temat: Piekarnik AEG B 5741 czy Gorenje B 50ep Pinifarina?
Od: "futrzak" <f...@w...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Znalazłem dwa interesujące mnie piekarniki czyli AEG B 5741 i Gorenje B 50ep
Pinifarina?
Mozeci mi doradzic ktory z nich jest lepszy?

Za wszelkie sugestie bede wdzieczny.

Pozdrawiam
futrzak

2. Data: 2005-06-22 09:59:13

Od: "artly" <a...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "futrzak" <f...@w...to.interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 50ep Pinifarina?
> Mozeci mi doradzic ktory z nich jest lepszy?

Witam
Który lepszy to nie wiem mam natomiast ten AEG i bardzo sobie chwale,
szybko się nagrzewa z temp. pokojowej do 200 około 6 min, po 2 godzinach
pracy przy 200 stopniach szyba piekarnika jest chłodna, no i pyroliza,
której jeszcze ni używałem bo emalia się bardzo ładnie czyści.

Pozdrawiam
Artur

Urzadzenie kuchni z 1000W grzejnikiem
plyta ceramiczna czy kucnia gazowa?