Piekarnik B9000AL GORENJE

1. Data: 2005-03-02 07:49:28

Temat: Piekarnik B9000AL GORENJE
Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ma ktos owy piekarnik? BO zaobserwowalem u siebie ze skrapla mi sie para
po lewej stronie nad drzwiami przy wlaczonej gornej grzalce grilu i
termoobiegu Czy macie tak samo??
Czy to tak musi byc czy cos jest nie tak z moim piekarnikiem ??
pozdr.

2. Data: 2005-03-02 10:09:27

Temat: Re: Piekarnik B9000AL GORENJE
Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Mar 2005 08:49:28 +0100
"MrOwA" <a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> grilu i termoobiegu Czy macie tak samo??
> Czy to tak musi byc czy cos jest nie tak z moim piekarnikiem ??

miales pisac do gorenje - odpowiedzieli?

Sierp

3. Data: 2005-03-02 11:08:44

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

> Wiec teraz im napisalem kiedy to wystepuje :)) i czekam

mozesz podac maila z ktorym sie skontaktowales?
wysle swoja wersje ;-) bo u mnie po wylaczeniu dopiero sie pojawia...

Sierp

4. Data: 2005-03-02 11:21:01

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cytuje:

Nie wiemy w jakim momencie to sie pojawia, czy od razu po uruchomieniu
piekarnika czy moze po wylaczeniu?
W zaleznosci od momentu w którym wystepuje defekt, moga byc rózne przyczyny:
Jedna z podstawowych która nalezy sprawdzic to montaz, czy nie jest zbyt
zabudowany
Kolejna sprawa czy wentylator chlodzacy pracuje prawidlowo?
Jezeli to wszystko jest prawidlowe nalezy skontaktowac sie z serwisem który
przyjedzie i obejrzy sprzet na miejscu.

Z powazaniem

Gorenje Polska
Wanda Karpinska

Wiec teraz im napisalem kiedy to wystepuje :)) i czekam

5. Data: 2005-03-02 11:39:35

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

oto i on : s...@g...pl
Ja zobacze co mi odpisza teraz i dzwonie do serwisantow w moim miescie
zobaczymy co oni powiedza :))

6. Data: 2005-03-02 11:40:46

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

AAAA jak moze byc za bardzo zabudowany jak jest w specjalnej szafce????
?Dziwna sprawa czy oni mysla ze wycinak miejsce co do mm pod niego i jego
ksztalt???

7. Data: 2005-03-02 11:50:07

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Mar 2005 12:40:46 +0100
"MrOwA" <a...@p...onet.pl> wrote:

> AAAA jak moze byc za bardzo zabudowany jak jest w specjalnej
> szafce?????Dziwna sprawa czy oni mysla ze wycinak miejsce co do mm pod
> niego i jego ksztalt???

pewnie chodzi o to ze np. nie ma wentylacji za nim etc
w instrukcji montazu jest okreslone co i jak powinno byc, raczej nie
chodzi o milimetry ;-)

Sierp

8. Data: 2005-03-02 12:56:30

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wedlug mnie to wynika z konstrukcji tego piekarnika Przygladalem sie i tam
nad tym miejscem jest wyprowadzenie z wnetrza piekarnika cieplego powietrza
ktore potem wydmuchuje wentylator i pewnie w tym miejscu jest ono
najgoretsze a jak pieke frytki to sie skrapla :)) Ale nic zadzwonie do tego
serwisu dla swietego spokoju :) Bo pani mi odpisala ze juz im to samo
wyslalem :PP ehhh te panie :)
milego dnia zycze pozdr.

świąteczne porządki
zmywarka Electrolux EASY - opinie