Piekarnik z mikrofalą ''Samsung''

1. Data: 2009-04-19 19:07:37

Temat: Piekarnik z mikrofalą ''Samsung''
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, noszę się z zamiarem kupienia piekarnika z mikrofalą Samsung FQ
159UST ,mam pytanie czy ten piekarnik może działać jako sama mikrofala(
np.podgrzewanie potraw),i czy piekarnik z kolei może działać bez mikrofali?
Dziękuję i pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2009-04-19 20:14:53

Temat: Re: Piekarnik z mikrofalą ''Samsung''
Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa pisze:
> [...]
> np.podgrzewanie potraw),i czy piekarnik z kolei może działać bez mikrofali?

nie wiem jak jest w samsungu, ale myślę, że skoro w Elektroluxie i w
TEKA mogą działać te funkcje osobno, to i w Samsungu będą mogły

3. Data: 2009-04-20 05:08:46

Od: bary <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa pisze:
> [...]
> np.podgrzewanie potraw),i czy piekarnik z kolei może działać bez mikrofali?
Witam
Tak działa jako mikrofalówka można ustawiać moc i czas. Piekarnika
jeszcze nie używałem tylko podgrzewam jedzonko, jak coś robie, bo
narzazie nie mieszkamy.

4. Data: 2009-04-22 12:30:25

Od: "pablo" <f...@p...plwytnij.to> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa" <e...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
> mikrofala(
> np.podgrzewanie potraw),i czy piekarnik z kolei może działać bez

piekarnik i mikrofala moga dzialac niezaleznie - ja najczesciej uzywam
samej mikrofali.

pozdr! p.

--
Bicycle races are coming your way, so forget all your duties oh yeah!

Gdzie kupić klej Murexin LE 555 lub Uzin MK 73 ?
REFLEKSJA...
hustawka ogrodowa
ekspres Gaggia Espresso Dose - prośba o opinię / porównanie do Twin
Jak zabezpieczacie mieszkania?