Piękne chwile, wspaniałe wspomnienia.

141. Data: 2010-05-11 17:10:12

Temat: Re: Piękne chwile, wspaniałe wspomnienia.
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Po prostu pomyślałem, że można coś wyjaśnić.
> Ale najwidoczniej nie można.
> Może ktoś inny to napisze po swojemu, bo na mnie
> masz totalną blokadę.

Nie mam żadnej blokady. Po prostu tutaj nie bardzo jest co wyjaśniać.
BTW Apollo też nie był jakoś przesadnie zaangażowany. Pewnie już mnie
nawet nie pamięta. ;)

Ewa

142. Data: 2010-05-11 20:16:34

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-11 18:24, medea pisze:

> [...]
> nawet ona stanowiła dla niego problem, z tym że odwrotny - strasznie
> nie lubił uwag na temat swojej urody. Był przewrażliwiony na tym
> punkcie, że jego uroda mogłaby stanowić dla kogoś jego jedyny atut.

> Czyli czego? Że był dołującym pesymistą, któremu przeszkadzała nawet
> własna przystojność?

> Ale o co Ci chodzi? Gdzie ja doradzam, że tak musi być? Wręcz
> przeciwnie. Ja jej radzę zdystansować się do sprawy. Twoim zdaniem
> jest sens tkwić w związku, który ją wyniszcza? Z facetem, którego nie
> może być pewna? Magda nie pierwszy zdaje się raz płacze tu po nim.

Racja Ewo - nie pierwszy raz płaczę przez STrangera.

143. Data: 2010-05-11 20:17:56

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-11 19:08, medea pisze:

> OK, przepraszam, źle się wyraziłam.
> Przez niego.
>
> Ewa
Zgadza się - to ten sam STranger.

144. Data: 2010-05-11 20:54:06

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=n84McJyTRuw

145. Data: 2010-05-12 10:08:04

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:

> Zgadza się - to ten sam STranger.

Przepraszam Magda, ale ja dopiero teraz odebrałam i przeczytałam Twojego
maila, więc trochę głupio wyszło. Nie wiedziałam.

Ewa

Gwałt na dzieciach....bajki.
Re: Miedwiediew nie wyklucza wybuchu trzeciej wojny światowej...
Teraz zadowolony?
ŚNIADANKO
Ktoś mnie tutaj pytał, czym jest miłość- oto odpowiedź.