Pieknych wakacji!!!!

1. Data: 2000-06-29 17:39:49

Temat: Pieknych wakacji!!!!
Od: Paul Urstein <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

Od jutra i przez dwa tygodnie bede zajadal sie Polska Kuchnia....
ah, ten festiwal ogorkow takich siakich i jeszcze innych....
nastepnie pierogi, rydze i kluski slaskie - o ktorych ostatnio mowa -
tatar z jajkiem i pstrag prosto z rzeki, wodki nie lubie a ze win tam
malo, wiec zapijac sie bede piwem albo raczej piwami, bo jade tam gdzie
one dobrze rosna.
Laduje w Krakowie i sune w lewo, do uslaszenia po 14 lipca!!!

i dla wszystkich zajadaczy rzeczy smacznych :
zyczenia slonca, wiatru i odpoczynku

--
Amicalement Paul Urstein

1. Data: 2000-06-30 10:13:43

Temat: Re: Pieknych wakacji!!!!
Od: "Malgosia Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paul Urstein napisał(a) w wiadomości: <3...@p...ch>...
> [...]
>one dobrze rosna.
>Laduje w Krakowie i sune w lewo, do uslaszenia po 14 lipca!!!
>
>i dla wszystkich zajadaczy rzeczy smacznych :

Gdybys jednak zajrzal na liste, zadzwon do mnie koniecznie w Krakowie :-)
0-604 900 777

POzdrawiam

Margola

1. Data: 2000-06-30 20:14:41

Temat: Odp: Pieknych wakacji!!!!
Od: "Zalewscy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paul Urstein zazyczyl wszystkim slonca, wiatru i odpoczynku

A Tobie udanych chwil przy - i kolokuchennych i oby Twoje kubki smakowe nie
zastrajkowaly w najmniej odpowiednim momencie :-))))
pozdrowienia
Ula
Moze zahaczysz o 3city?
Zapraszam :-)