Pielegnacja trawnika

11. Data: 2001-07-26 12:48:26

Temat: Re: Arkadia ...
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@k...net.pl> napisał w wiadomości
news:9joqnp$nl3$1@news.tpi.pl...
> Chyba już czas najwyższy na jakieś spotkanie...
> Szanowni Grupowicze !
> Proponuję odłożyć obowiązki na jeden czy dwa dni i przyjechać do ARKADII
> koło Łowicza) w sobotę dnia 4go sierpnia
(...)
Szkoda, że nie pózniej w tym terminie jestem umówiona w Żywcu :-((
Pozdrawiam wszystkich uczestników tego spotkania Krystyna.

12. Data: 2001-07-26 16:56:59

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

To jednak 4-go? Fajnie, to ja bede :-) Na priv juz ustalimy co i jak. Na
glos jednak powiem. Odwiedziny na Woli duzej ilosci osob moga byc klopotliwe
dla gospodarzy. Zabierzy ze saba wszyscy prowiant. Proponuje skontaktowac
sie z Jagoda, co i kto moze przywiezc na wspolna kolacje. Ja na przyklad
moge ugotowac czerwony barszczyk (bo umiem) albo kupic kielbaski na ognisko
(bo kupowac umiem jeszcze lepiej :-) Osobiscie zapewne przyjade jako dwie
osoby - ja i moja narzeczona, ktorej sie jeszcze nie oswiadczylem, ale
narzeczona brzmi znacznie lepiej niz kolezanka, przyjaciolka czy
dziewczyna... Jesli ktos z daleka jechac bedzie, spiwor i namiot winien
zabrac. Tak bedzie najlepiej, bo bez problemu. Pozwalam sobie zabrac glos za
Jagode, ale z doswiadczenia wiem, ze przezornosc gosci pozwala gospodarzom
spedzic znacznie milej czas a warto sie starac o przychylnosc Jagody, bo na
Woli jest ponoc pieknie :-)

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

13. Data: 2001-07-26 19:50:41

Temat: Re: Pielegnacja trawnika - przysłowia (polemika)
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9jphnj$bkh$...@n...tpi.pl...
[...]
> :-) http://ogrod.to.jest.to
> "Prawdziwej mądrości doszukuj się w narodzie chińskim,
> a nie w chińskiej ambasadzie."
Ale cie wzieno.
Naród też jest do, wybacz du... skoro dał się wpędzić w rewolucję
kulturalną.
Ta mądrość to przysłowia. Przetrwała przez wieki. I nie ignoruj tego
faktu, że jakiś Chińczyk z ambasady wie lepiej od ciebie co w treści
danego przysłowia się kryje [bo to oznacza, że powinienem ignorować z
założenia http://ogrod.to.jest.to uznając twoim tokiem rozumowania, że nic
tam mądrego nie znajdę] . Masz prawo do własnej interpretacji i poglądów,
nie przeczę. Nie zabronisz mi jednak zaglądania i grzebania w "popiele
twojej strony" gdyż od czasu do czasu coś tam można znaleźć. Poza tym
łatwiej dogadać się z człowiekiem [z nich się składa naród] niż z narodem.
I nie zapominaj, że tak naprawdę to zaprotestowałem przeciw propozycji
chińskiego przysłowia [nieadekwatnego treścią] jako motta polskiej grupy
dyskusyjnej. Wolę polskie przysłowia i jeśli dobrze poszukamy to z
pewnością coś się znajdzie.
pozdr. Jerzy

14. Data: 2001-07-26 20:55:49

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Rafał na Woli jest pieknie i Sylwek jest uroczym gospodarzem.
Nigdy nie pisałes tak dlugich postow - czyzby to wplyw narzeczonej :-)))
Ale masz racje potraktujmy to jako spartanskie spotkanie.
Jagoda jednak zataiła pewne fakty w jej domu nocuje sowa ,nie wiem czy tez
ONA zaakcteptuje tak duze towarzystwo.
Pozdrowienia ,Bogusław uczestnik dwoch wspaniałych spotkan.
p.s. do Jagody.
Jesli zjawi sie "Miro " to niech chociaz bedzie bez towarzystwa swoich
ukochanych zmij.

15. Data: 2001-07-27 00:11:18

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szkółki są conajmniej trzy godne uwagi. Nie wiem tylko czy zdążymy. Postaram
się załatwić żeby były dostępne w sobotę po godzinach .Czy są olchy i
cypryśnik , popytam .

Pozdrówki - Jagoda

Użytkownik Tadeusz <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9jos31$as8$...@n...onet.pl...

16. Data: 2001-07-27 00:11:28

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafal Wolski <r...@p...com> napisał:

> [...]
> dla gospodarzy. Zabierzy ze saba wszyscy prowiant. Proponuje skontaktowac
> sie z Jagoda, co i kto moze przywiezc na wspolna kolacje.

Widzę że już nie muszę powoływać szefa organizacyjnego.
Potrzebny jest jednak jeszcze ktoś od koordynacji pogody . (:-))

>Osobiscie zapewne przyjade jako dwie
> osoby - ja i moja narzeczona, ktorej sie jeszcze nie oswiadczylem, ale
> narzeczona brzmi znacznie lepiej niz kolezanka, przyjaciolka czy
> dziewczyna...

Mogę narzeczonej pogratulować wyboru ?

>Jesli ktos z daleka jechac bedzie, spiwor i namiot winien
> zabrac. Tak bedzie najlepiej, bo bez problemu.

Namiot niekoniecznie. Pod dachem jest dużo miejsca. Tylko materac
(karimata) i śpiwór wystarczą

Pozdrawiam - Jagoda

17. Data: 2001-07-27 00:11:34

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <a...@o...pl> napisał:

> Rafał na Woli jest pieknie i Sylwek jest uroczym gospodarzem.

Nie tylko Sylwek (:-( !!! ... Nie tylko ... (:-)))

> Jagoda jednak zataiła pewne fakty w jej domu nocuje sowa ,nie wiem czy
tez
> ONA zaakcteptuje tak duze towarzystwo.

To puszczyk ... Ale on już na strychu nie nocuje (nie widać wypluwek).
Dostał wiosną nowe M-4 i chyba już się przekwaterował na wysoką lipę.

> p.s. do Jagody.
> Jesli zjawi sie "Miro " to niech chociaz bedzie bez towarzystwa swoich
> ukochanych zmij.

No nie wiem ... Miro bez nich nie może żyć, tak jak Ty bez rarytasów (:-)).
Ostatnio nawet zaimportował jakieś nowe egzemplarze i zasiedlił w
przygotowanych wcześniej apartamentach na swojej działce.
Czy się zjawi ??? Myślę że tak, chociaż do końca miesiąca jest poza dostępem
do netu.

Pozdrawiam - Jagoda

18. Data: 2001-07-27 04:20:03

Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski wrote:
> To jednak 4-go? Fajnie, to ja bede :-)

To jednak 4-go? :,-( chlip, chlip ... Moze nastepnym razem ...

> Osobiscie zapewne przyjade jako dwie osoby - ja i moja narzeczona,

:,,,,,,-( chlip, chlip, chlip, chlip ... ;-)

> [...] bo na Woli jest ponoc pieknie :-)

Acha! Jest!
Radze zabrac dobre spiwory bo moze byc zimno, choc w ubieglym roku to
bylo we wrzesniu ... ojej, toz to juz prawie rok Was nie widzialem - tym
bardziej zaluje.

Pozdrawiam serdecznie z deszczowego wciaz Rybnika
Krzysiek Koterba :-)

19. Data: 2001-07-27 04:26:18

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości
> Jesli Krzysztof M. wezmie udzial przywioze mu jego ulubiona sagine ktorej
> nie moze utrzymac w ogrodzie.

W tym roku rozsiewa się sam. Wiadomo, wilgotne lato. W doniczkach które
podlewam mam go od wielu lat. Mówimy o karmniku ościstym.
Ja przywiozę Ci dwie sosny ościste. Dwie, bo wiem, ze
masz trudności z utrzymaniem ich przy życiu :-).

> A moze przy okazji powymieniamy jakies roslinki.
> Ja nie mam duzych wymagan zadowole sie mala sadzonka Calypso

Jak mieszkałem w Gdyni to były Calipso - lody.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

20. Data: 2001-07-27 06:23:21

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To puszczyk ... Ale on już na strychu nie nocuje (nie widać wypluwek).
> Dostał wiosną nowe M-4 i chyba już się przekwaterował na wysoką lipę.

Czesc,

jak wyglada to M4 puszczyka? Mozesz przeslac wymiary i jak wysoko wisi nad
ziemia?

Pozdr,

Darek Pakosz.

Pomoz Basi :)