Pomoz Basi :)

1. Data: 2001-07-23 13:22:41

Temat: Pomoz Basi :)
Od: Krystyna Kurowska <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :)
jestem nowa na liscie i z przyjemnoscia sie wczytuje.
W zeszlym roku sprawilam sobie ogrodek dzialkowy - 4 ary , powoli go
tworze.
Chcialabym skorzystac z Waszych doswiadczen, jesli pozwolicie.
Mam poki co trzy pytania :
1/ Musze kosic trawe...na razie robi to szwagier , ale trzeba prosic.
:)) Wiec chce kupic kosiarke . Czy ktos litosciwy moglby podpowiedziec
mi jakas ? Lepiej spalinowa czy elektryczna ?

2/ Prawdopodobnie to ptaki sprawily, ze w roznych miejscach w ogrodzie
wyrastaja delikatne lodygi winorosli. Czy taka winorosl jest
pelnowartosciowa , bedzie miec normalne owoce , tak jak krzaki zakupione
w szkólce? Jest sens to przesadzac, czy raczej zlikwidowac ?

3/ Musze zalozyc male poletko truskawek. Gleba juz przygotowana. Czy
znacie adres jakiejs porzadnej firmy wysylkowej sadzonek ?

Pozdrawiam
Basia

2. Data: 2001-07-23 13:30:34

Temat: Re: Pomoz Basi :)
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Kurowska napisał(a):

O rany! Już się nagotowałem na to, że Basia Kulesz pomocy potrzebuje. Ale z
ulgš, Basi - Krystynie też pomożemy, przynajmniej w tych kwestiach, o
ktorych mamy pojęcie. :-)))))))))))))))))

> [...]
> pelnowartosciowa , bedzie miec normalne owoce , tak jak krzaki zakupione
> w szkólce? Jest sens to przesadzac, czy raczej zlikwidowac ?

Ptaki? Watpię. Prawdopodobnie rosły tam wcześniej i korzenie pozostaly,
które "odbijajš". Jeżeli jest tak żywotny krzew to z pewnościš będzie miał i
owoce - pełnowartościowe wg swojej (niewiadomo jakiej) odmiany. A że dawniej
odmiany kiepskie były więc nie obiecywałbym sobie czegoś dobrego. Lepiej
kupić nowoczesnš sadzonkę i mieć za 2-3 lata naprawdę coś przyzwoitego.
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2001-07-23 14:30:28

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2001-07-23 20:32:58

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Zajrzyj na strone szkolki Markiewiczow http://www.markiewicz.com.pl
ja u nich kupowalam.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Krystyna Kurowska napisał(a) w wiadomości: <3...@d...pl>...

>3/ Musze zalozyc male poletko truskawek. Gleba juz przygotowana. Czy
>znacie adres jakiejs porzadnej firmy wysylkowej sadzonek ?
>
>Pozdrawiam
>Basia

Jerzy - gadaj!
Z serii "Problemy z ..."
Problem z Rzęsą
fasolka szparagowa
Folia miedziana - gdzie mogę kupić w Wawie ??