Pielegnacja trawnika

1. Data: 2001-07-23 13:30:37

Temat: Pielegnacja trawnika
Od: "Janek Kowalski" <l...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie. jak często i w jakich ilościach podlewa się trawnik, jak często
i na jaką wysokość trzeba go kosić, co robi się z trawnikiem na zimę żeby
wiosną ładnie wyglądał.

2. Data: 2001-07-23 14:00:34

Temat: Re: Pielegnacja trawnika
Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek Kowalski" <l...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
często
> i na jaką wysokość trzeba go kosić, co robi się z trawnikiem na zimę żeby

No to powiem ci, że na zime nic z trawnikiem sie nie robi. Zostawia sie go w
spokoju, dopiero na wiosnę zaczyna sie go pielęgnować. Koś trawę kiedy
stwierdzisz, że łaskocze po nogach i nieprzyjemnie sie po niej chodzi. Trawę
podlewaj raz na tydzień gdy już będzie dojrzała oczywiście, ale to też
zależy od pogody. A z resztą popatrz na trawniki u innych ludzi...

Pozdrawiam I.K.

3. Data: 2001-07-23 18:55:16

Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co robi się z trawnikiem na zimę żeby
> wiosną ładnie wyglądał.

Ostatnie koszenie wyżej niż zwykle. Wygrabić liście.

4. Data: 2001-07-24 05:36:34

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poczytaj chyba najlepsze kompendium w internecie:
http://ogrody.agrosan.pl/poradnik.html
Pozdr. Jurek

5. Data: 2001-07-24 17:20:49

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnie koszenie wyżej niż zwykle.

Ta sprawa jest dyskusyjna. Dla mnie.
Zalecane w niektórych podręcznikach, wyższe koszenie przed zimą, w
niektórych sytuacjach może być szkodliwe dla trawnika.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to
"Prawdziwej mądrości doszukuj się w narodzie chińskim,

6. Data: 2001-07-26 10:23:01

Temat: Arkadia ...
Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba już czas najwyższy na jakieś spotkanie...
Szanowni Grupowicze !
Proponuję odłożyć obowiązki na jeden czy dwa dni i przyjechać do ARKADII
koło Łowicza) w sobotę dnia 4go sierpnia

W programie:
- Spacer po romantycznym parku założonym przez Helenę z Przeździeckich
Radziwiłłową w 1778 r
- Przejazd do Nieborowa
- Zwiedzanie ogrodów Nieborowa ( ew. pałacu)
- Wizyta w okolicznych szkółkach
- Zakończennie w Woli Szydłowieckiej

Zapraszam - Jagoda

7. Data: 2001-07-26 10:36:26

Temat: RE: Arkadia ...
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2001-07-26 10:40:56

Temat: Odp: Arkadia ...
Od: "Tadeusz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O jakie szkółki ewentualnie by chodziło????
Szukam odmian olchy i cypryśnika błotnego
Uszanowanie Tadeusz Matula
Użytkownik Jagoda <b...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9joqnp$nl3$...@n...tpi.pl...

9. Data: 2001-07-26 11:17:01

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:NEBBLFJNAKKBHHNHHIKJAEGNCIAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

A jeśli czyjąś ulubioną roślinką jest Macleaya cordata? Albo - mamutowiec?

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2001-07-26 12:28:03

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> Dla rozpoznania proponuje w klapie ulubiona roslinke :-))

A jeśli czyjąś ulubioną roślinką jest Macleaya cordata? Albo - mamutowiec?

Moze zawsze przypiac nasionko z wydrukowana obok nazwa, oczywiscie po
lacinie :-))

Pozdrawiam ,Bogusław
p.s.
Nie zdeklarowas sie czy bedziesz na spotkaniu ,brakuje nam przewodnika .

Pomoz Basi :)
Jerzy - gadaj!
Z serii "Problemy z ..."
Problem z Rzęsą