Pieniądze są w życiu najważniejsze...

101. Data: 2009-12-23 22:18:34

Temat: Re: Pieniądze są w życiu najważniejsze...
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Ja awansowałam tylko i wyłącznie ciężką katorżniczą pracą na przodku!!!!
>
> Qra, i nie jestem długowłosą brunetką ze śnieżnobiałym uzębieniem

Bo chyba Cię stać na więcej niż bycie czyjąś sekretarką?
Sekretarki przepisują, Qry piszą!

--

Paulinka

102. Data: 2009-12-23 22:32:18

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:

> Qra i TY tu lecisz takim stereotypem? Nie uwierzę, jak nie potwierdzisz.

Qra chyba tylko tłumaczy co sobie XL wykoncypowała :-)

Stalker

103. Data: 2009-12-23 22:33:45

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Qra chyba tylko tłumaczy co sobie XL wykoncypowała :-)

Takie tylko impresje to...

Qra

104. Data: 2009-12-23 22:40:11

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Takie tylko impresje to...

Kochajmy się jak bracia, a... normalnie zapakować samochód Ben 10, to
karkołomne nawet dla mnie, poszłam w cukierka, ma rogi związane i ładnie
jest. Chyba. Chyba nie zauważą, że ten Mikołaj, co ma na imię mama nie
potrafi prezentów pakować ;)

--

Paulinka

105. Data: 2009-12-23 22:52:48

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> karkołomne nawet dla mnie, poszłam w cukierka, ma rogi związane i ładnie
> jest. Chyba. Chyba nie zauważą, że ten Mikołaj, co ma na imię mama nie

Ten duży, którym jeździli z dziadkiem Maxem? A to on nie miał firmowego
pudełka? Ale i w cukierka można zawinąć, a pewnie!
Ja mam zgryza z karafką z nalewką, i to nie tyle z zapakowaniem, co jak
potem dopilnować, żeby nikt tym nie turlał po podłodze, aby się dobrości nie
wylały.. hehe

Qra

106. Data: 2009-12-23 22:56:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Dec 2009 22:33:51 +0100, Paulinka napisał(a):

> A słyszałaś powiedzenie wstawać z kurami?

Słyszałam "Kłaść się spać z kurami", czyli zaraz po zmroku, jak kury - one
wtedy nie widzą. Natomiast "Kto rano wstaje, temu Pan Bóg daje".
:-)
--

Ikselka.

107. Data: 2009-12-23 22:58:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Dec 2009 22:35:46 +0100, Paulinka napisał(a):

> A szambo Ci czyści głupi pan Mietek, co nie ma profilu na goldenline,
> czy innym badziejstwie, a zna się na tym co robi i jeszcze mu płacą.
> Taka Twoja mądrość właśnie. Zero szacunku dla cudzej pracy.

Sorry, ale panienka z angielskim komunikatywnym to się nawet do hotelowej
recepcji dziś nie nada.
I nie widzę w mojej wypowiedzi na temat tej dziewczyny żadnego związku z
jakąkolwiek pracą...
--

Ikselka.

108. Data: 2009-12-23 22:59:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Umiejętności interpersonalne oważ na pewno ma, ale o nich nie pisze :-)
--

Ikselka.

109. Data: 2009-12-23 23:00:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Dec 2009 22:38:14 +0100, Paulinka napisał(a):

> To jest zwykła, ładna sekretarka, która w swoim CV nie napisała nic
> ponad to, co sekretarka umieć powinna. INTRASTATU robić akurat
> sekretarka umieć nie musi, a ta zna.

Tia, po kursie. Pewno z miesiąc. Nauczyli ją, gdzie kliknąć.
A języki w lesie.
--

Ikselka.

110. Data: 2009-12-23 23:06:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Dec 2009 22:49:20 +0100, Stalker napisał(a):

> Dziewczyna jak dziewczyna (ta z goldenline)
>
> Tylko po co ty do tego te swoje córki mieszasz? IMO ty im najnormalniej
> w świecie krzywdę robisz wciągając je w te swoje "wywnętrznienia" w
> internecie...

Mieszam tu moje córki, ponieważ sztuka sprzedania "siebie" może polegać na
sprzedawaniu ciała jak ta panienka lub na sprzedawaniu wiedzy i
kwalifikacji, jak wlaśne robią one. Na to drugie warto pracować, będąc
równie piękną jak tamta, ale porządną i dumną ze swoich osiągnięć
dziewczyną, nigdy wycieruchem biurowym kolejnego pana prezesa.

> Stalker, tak, tak wiem, one oczywiście wszystko wiedzą i wszystko co ty
> nawymyślasz to akceptują.

Tak.
--

Ikselka.