Pieniądze są w życiu najważniejsze...

171. Data: 2009-12-25 00:51:20

Temat: Re: Pieniądze są w życiu najważniejsze...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Dec 2009 01:48:38 +0100, Paulinka napisał(a):

> Niepotrzebnych czy biurowych wycieruchów, bo chyba o to chodzi?

Ludzi BEZ KWALIFIKACJI.
--

Ikselka.

172. Data: 2009-12-25 00:52:42

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Ano, widzisz, nie smażyłam żadnej ryby, ba, nie robiłam sama Wigilii, bo
> byliśmy w gościnie u rodziny tym razem. Tak więc swąd wydostaje się gdzieś
> u Ciebie :-)

U mnie karp był super, Michał zjadł tonę pierogów z grzybami, Maciek
wypił hektolitry barszczu.
Pierwszy raz nie nocowałam na Wigilię u rodziców, rano jedziemy na
śniadanie.

--

Paulinka

173. Data: 2009-12-25 00:54:07

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Miałam nazwę pełną wpisać, ale się rozmyśliłam.

To by było prawie jak napisanie imienia i nazwiska :)

Po CV tej pani stwierdzasz, że ma?

--

Paulinka

174. Data: 2009-12-25 00:55:54

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Ludzi BEZ KWALIFIKACJI.

Sekretarka, która skończyła wyższą uczelnię ma kwalifikacje co najmniej
takie, żeby nożykiem otwierać korespondencję.

--

Paulinka

175. Data: 2009-12-25 00:58:22

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Bycie sekretarką to WIELKIE ambicje?
> Aha.
> ;-PPP

Ironia Cię właśnie kopnęła tu i ówdzie.

> MŚK sam zawozi. Co się da załatwiam ja, przez internet. Kiedy gotuję obiad
> lub piszę w grupach :-)
> Z prywatnego kompa, więc nie kradnę :-)

Ale się gęsto teraz tłumaczysz.
BTW TŻ nie ma kompa firmowego?

--

Paulinka

176. Data: 2009-12-25 01:03:21

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:hh109c$8m8$15@node1.news.atman.pl...

> Właśnie wróciłem z Pasterki- i tak sobie podczytuję. Paulinko- a czym dla
> Ciebie konkretnie- czym są te Święta?

Spotkaniem z rodziną. Przede wszystkim. Nie widziałam mojego brata ponad
pół roku. Z choinką ubraną w domu u siebie i rodziców, z przygotowaniem
potraw, ze wspomnieniami, jak to kiedyś było, z szukaniem prezentów, z
opłatkiem i śmiechem, ze co roku sobie życzymy to samo, z rozgardiaszem
w kuchni. A teraz, kiedy mam dzieci z nastrojem dodatkowej wyjątkowości
tego wydarzenia, bo ja jestem wodzirejem i wiem, że moje dzieci tak
zapamiętają ten czas, jak będę potrafiła im stworzyć ten czas bliskości.

--

Paulinka

177. Data: 2009-12-25 01:04:02

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Niczego takiego nie pisałam. Umiesz czytać ze zrozumieniem?

Nie umiem. Głupia księgowa ze mnie.

--

Paulinka

178. Data: 2009-12-25 01:09:42

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hh11ki$8m8$24@node1.news.atman.pl...

> [...]
> wydarzenia, bo ja jestem wodzirejem i wiem, że moje dzieci tak zapamiętają
> ten czas, jak będę potrafiła im stworzyć ten czas bliskości.

Dziękuję. A czy w jakiś sposób- jeśli tak- to jak i w jakim stopniu- wiążesz
te Święta z narodzinami Boga, przyszłego Odkupiciela ludzi?

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

179. Data: 2009-12-25 01:15:01

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
>>

> Dziękuję. A czy w jakiś sposób- jeśli tak- to jak i w jakim stopniu- wiążesz
> te Święta z narodzinami Boga, przyszłego Odkupiciela ludzi?

Chiron wierzę w Boga, Chrystusa, ale nawet dzisiaj nie potrafię tego
wkomponować w katolickie ramy. Ufam, że swoim życiem Go nie zawiodę.

--

Paulinka

180. Data: 2009-12-25 05:53:53

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@p...com>

pytanie:
> A czy w jakiś sposób- jeśli tak- to jak i w jakim stopniu- wiążesz te Święta z
> [...]

odpowiedź:
Wiara, że Dobry Bóg zstąpi z Niebios i odkupi grzechy świata
jest antyludzka. To przykład łapania króliczka tak, aby go nie złapać:
zamiast działania - oczekiwanie, a więc pozory.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:psf,psp
miłośnik mądrości i nie tylko :)

Choinkowo :-)