Piernik z kramu światecznego - szukam przepisu

1. Data: 2003-12-03 14:23:48

Temat: Re: Piernik z kramu światecznego - szukam przepisu
Od: "Corrina" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli poczekasz do jutra, to postaram się wydobyć przepis od mamy na
> genialny piernik z jabłkami (z taką masą jabłkową). Jest pyszny, po prostu
> rozpływa się w ustach. I miękki.

O kurcze, to ja też czekam z utęsknieniem !! Piernika z masą jabłkową nawet
nie umiem sobie wyobrazić ale już wydaje mi się że to musi być geniale :)))
CZEKAM !!

pzdr
Kasia

1. Data: 2003-12-03 14:24:11

Od: "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bqkr1d$dfi$1@opal.futuro.pl...
> Jeśli poczekasz do jutra, to postaram się wydobyć przepis od mamy na
> genialny piernik z jabłkami (z taką masą jabłkową). Jest pyszny, po prostu
> rozpływa się w ustach. I miękki.

Poczekam, bo zaraz mąz wraca z pracy, to nawet się nie zabieram.:)

> BTW, mama z Wrocławia :) Przepis też, bo od koleżanki mamy rdzennej
> Wrocławianki :)

No. Sie wie, że Wrocławianki równe laski som:)

pozdr

cherokee na L4
z przesoloną pieczarkową i bitkami w trakcie macerowania:(

1. Data: 2003-12-03 14:25:00

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nawet
> nie umiem sobie wyobrazić ale już wydaje mi się że to musi być geniale

To w takim razie będę dziś mamę mocno molestować. :) Jak już będę miała, to
wrzucę przepis w osobnym wątku, byc może nie uda mi się to jutro i wtedy
będę mogła to zrobić dopiero w poniedziałek :)

--
KingAM

"things are not always as they seem to be"
* al pacino* recruit*

1. Data: 2003-12-03 14:36:46

Temat: Przepis - ale nie mamy
Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę pań, tak na szybko to znalazłam w googlach takie coś:

http://tinyurl.com/xj3w

I wydaje mi się, że skład jest zbliżony, bo te jabłka mama moja rzeczywiście
gotwała dłuuugo dłuugo, one potem musiały wystygnąć, a piekło też się
dłuuugo dłuugo i też łatwo było o zakalec. Do tego, rzecz jasna duuuużo
orzechów włoskich i rodzynków.
Ale przepis od mamy też wyciągnę, obiecuję.

--
KingAM

"things are not always as they seem to be"
* al pacino* recruit*

Keks
odgrzewany ryż
[Głupie pytanie] Popcorn do mikrofalówki
Salatka z pomidorow
i co dalej???