Pierwionski

1. Data: 2000-02-03 12:59:05

Temat: Pierwionski
Od: "Joanna Huzarska" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak każdego roku urzeczona urokiem pierwiosnków w kwiaciarni kupiłam 5
roślinek. I jak zwykle po 2-3 tygodniach pobytu w mym mieszkaniu roślinki
zaczynają więdnąć, nie kwitną, a jeśli już kwitną, to kwiaty są mizerne.
Może powodem jest niezbyt dobre oświetlenie (chociaż doniczki stoją w
pobliżu okna). Jednak liście - bynajmniej do tej pory - są silne, zielone. A
może potrzebują jakiegoś nawożenia? Co robić ?

Asia

1. Data: 2000-02-03 14:34:16

Temat: Re: Pierwionski
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

te pierwiosnki hodowcy traktuja jako jednoroczne. ratunkiem dla nich
jest przesadzenie do ogrodka, oczywiscie po 15 maja. jesli do tego czasu
przezyja...
a sprawdzilas, czy nie ma na nich mszyc? na moim byly okropne...
Dorota

--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

1. Data: 2000-02-04 10:21:23

Od: "Joanna Huzarska" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie, zadnych zyjatek golym okiem nie widac.

Asia

1. Data: 2000-02-05 20:08:13

Od: piochu <p...@l...it> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Huzarska ha scritto:

> Jak ka?dego roku urzeczona urokiem pierwiosnków w kwiaciarni kupi?am 5
> roślinek. I jak zwykle po 2-3 tygodniach pobytu w mym mieszkaniu roślinki
> zaczynają wi?dną?, nie kwitną, a jeśli ju? kwitną, to kwiaty są mizerne.
> Mo?e powodem jest niezbyt dobre oświetlenie (chocia? doniczki stoją w
> pobli?u okna). Jednak liście - bynajmniej do tej pory - są silne, zielone. A
> mo?e potrzebują jakiegoś nawo?enia? Co robi? ?
>
> Asia

>Witam!
> Należy pamiętać, że pierwiosnki są to rośliny ogrodowe kwitnące wczesną
wiosną,więc powodem więdnięcia i drobnieniua kwiatów jest
najprawdopodibniej
zbyt wysoka temperatura ( nie powinna ona przekraczać 10 stopni C) jak
również
zbyt niska wilgotność powietrza w mieszkaniu.
Piotr Drzycimski

Jarzębina, wino, oczko wodne - odpowiedzi hurtowe
W sprawie azalii.
Wierzba
Re: winorośla
ranking dla Miśka