Pierwsze maślaczki :-)

1. Data: 2009-06-04 16:54:12

Temat: Pierwsze maślaczki :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzbierane rano w naszym lesie przez TŻ - na obiad uduszone w śmietanie,
mniamuśne :-)

2. Data: 2009-06-05 18:01:00

Temat: Re: Pierwsze maślaczki :-)
Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> Uzbierane rano w naszym lesie przez TŻ - na obiad uduszone w śmietanie,
> mniamuśne :-)

Dużo ich było? Ja się nałaziłem po lesie i nie znalazłem ani jednego
grzyba. Rosną za to jakieś niejadalne na trawniku przy domu.

3. Data: 2009-06-05 19:39:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Jun 2009 20:01:00 +0200, jadrys napisał(a):

> Dużo ich było? Ja się nałaziłem po lesie i nie znalazłem ani jednego
> grzyba. Rosną za to jakieś niejadalne na trawniku przy domu.

Tak z pół kilo po oczyszczeniu. U mnie rosną sobie w trawie pomiędzy
młodymi sosnami.

4. Data: 2009-06-05 20:19:49

Od: Wielkie Filozofe Współczesne <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka napisał:

> Tak z pół kilo po oczyszczeniu. U mnie rosną sobie w trawie pomiędzy
> młodymi sosnami.

u ciebie pieczary rosną na ścianie i huby na stopach

5. Data: 2009-06-06 19:57:33

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Tak z pół kilo po oczyszczeniu. U mnie rosną sobie w trawie pomiędzy
> młodymi sosnami.

To chyba jeszcze wysyp z prawdziwego zdarzenia.. Raczej jakiś wybryk
natury. :-)

PS. Wszędzie rosną w takich miejscach. :-)

6. Data: 2009-06-07 10:27:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 06 Jun 2009 21:57:33 +0200, jadrys napisał(a):

> To chyba jeszcze wysyp z prawdziwego zdarzenia.. Raczej jakiś wybryk
> natury. :-)

U mnie zwykle tak się zaczyna wysyp, przy sprzyjającej pogodzie - deszczu
ostatnio nie brakuje.

> PS. Wszędzie rosną w takich miejscach. :-)

To czemu nie znalazłeś?;-)

7. Data: 2009-06-07 12:59:57

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Dużo ich było? Ja się nałaziłem po lesie i nie znalazłem ani jednego
> grzyba. Rosną za to jakieś niejadalne na trawniku przy domu.

ja mam sporo na stopach grzybów różnych szczepów

8. Data: 2009-06-07 13:10:18

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja mam sporo na stopach grzybów różnych szczepów

Nie sczepiaj się z grzybami na przyszłość, podszywańcu.

9. Data: 2009-06-07 16:21:02

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> ja mam sporo na stopach grzybów różnych szczepów

Nie wątpię..

10. Data: 2009-06-07 16:24:10

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> U mnie zwykle tak się zaczyna wysyp, przy sprzyjającej pogodzie - deszczu
> ostatnio nie brakuje.

To może i u mnie się niedługo pokażą.

> To czemu nie znalazłeś?;-)

Bo nie było.. :-)