Pierwsze soczewki

1. Data: 2005-09-05 07:56:29

Temat: Pierwsze soczewki
Od: Baran <g...@o...plCUT> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Niedługo wybieram się do okulisty, żeby dobrać soczewki. Mam dosyć
sporą wadę, do tego astygmatyzm i tu zaczyna się mój problem. Jeśli
dobieram zwykłe okulary, to oczywiście jakieś badania ale główne
dobieranie odbywało się na zasadzie dokładania różnych skzieł do tych
"okulistycznych" okularów z wymienianymi szkłami. Czy przy doborze
soczewek też tak jest, zakłada się różne aż się trafi na dobrą? Bo po
zorientowaniu sie co do cen soczewek torycznych i to, że są robione (te
"wyższe" wady) na zamówienie nie uśmiecha mi się wydać sporo kasy na
soczewki, które okażą się, że mi nie pasują i muszę spróbowac z nowymi.
Czy mógłby mnie ktoś oświecić w tej kwestii? ;-)

2. Data: 2005-09-05 07:59:07

Temat: Re: Pierwsze soczewki
Od: Baran <g...@o...plCUT> szukaj wiadomości tego autora

Baran napisał(a):
> [...]
> soczewki, które okażą się, że mi nie pasują i muszę spróbowac z nowymi.
> Czy mógłby mnie ktoś oświecić w tej kwestii? ;-)

Nie do końca wyszło o co mi chodzi;-) Pytanie powinno brzmieć: czy
okulista ma zestaw soczewek tak jak szkiełek i można u niego popróbować
z różnymi mocami, kątami czy co tam jeszcze?

Sny
Bóle głowy
krwawienie pomenopauzalne
Karmienie piersią przy temperaturze 40C