Pies-tez czlonek rodziny.

231. Data: 2002-04-01 00:04:49

Temat: Re: Pies-tez czlonek rodziny.
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Asia <a...@t...com.pl>, odpisuję
zatem co następuje:

| > Ja uwielbiam walenie :-)
| ;-)))))))))

A o tych jękach przy waleniu też mówiłem, nie? To taki podobno
język owej grupy... miłości chyba ;-)

Pozdrawiam,
didziak :-)))))

232. Data: 2002-04-01 00:07:20

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Asia <a...@t...com.pl>, odpisuję
zatem co następuje:

| Skojarzenia to przeklenstwo (podobno) ;-))

Ja to przeklęty człowiek jestem :-)

Lubie psy, zwłaszcza dobrze wygotowane :-)

Pozdrawiam,
didziak :-)

233. Data: 2002-04-01 00:12:37

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Asia <a...@t...com.pl>, odpisuję
zatem co następuje:

| Dzidziak, Ty to masz poczucie humoru ;-)))

Dziś wpadło mi do głowy, że może ten topic zmienić nieco na odwrót
(od razu się wszyscy zgodzą i uzdrowimy atmosferkę), np.:
"Pies też ma członka w rodzinie" albo
"Pies też członek (ładnie powiedziawszy)"... albo jeszcze inaczej:
"Członek (rodzinny) to nie pies (bo np. kości nie lubi)"

Nie biorę pod uwagę literówek typu: "Czy piec członka rodziny?"
itp :-)

Ech, głupieję :-) Ale dyskusja w tym miejscu już na to pozwala
:-)))

pozdrawiam,
didziak :-)))

234. Data: 2002-04-01 21:41:13

Od: "Asia" <a...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "Pies też członek (ładnie powiedziawszy)"... albo jeszcze inaczej:
> "Członek (rodzinny) to nie pies (bo np. kości nie lubi)"

Ja tam niechcialabym nalezec do zadnej organizacji, w ktorej mowiono by o
mnie per "czlonek" ;-)

pzdr Asia

235. Data: 2002-04-02 08:34:51

Od: "Loonie" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> a écrit dans le message news:
a7vmfr$1c0$...@l...localdomain...
> Osoba znana jako Loonie zapodała:

> Loonie, Ty weź i przeczytaj, co napisałeś. A teraz gadaj, kogo masz na
> myśli - dziecko, czy psa?
> --
> Pozdrawiam
> Justyna, co ma psa i kota, ale za członków rodziny ich nie uważa. Co
> najwyżej - domownicy
> "Lepiej grzeszyć i potem żałować, niż żałować, że się nie grzeszyło."

Nie powiem! Au! Nie! Oj! Nie! Aaaaa...

--
Pozdrowienia
Loonie

236. Data: 2002-04-02 21:12:25

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zatem co następuje:

| Ja tam niechcialabym nalezec do zadnej organizacji, w ktorej

A jak? Hm, zaczyna być ciekawie ;-)
"My name is Luka"? :-))

To już trochę z brodą, ale...
Czym się różni nauczyciel od nauczycielki?
On drapie się po dzwonku, a Ona - po przerwie ;-)

Pozdrawiam ;-)
didziak :-)))))

[Prorok] Bog wybralo nowego proroka w Polsce
co jest "lepsze" ?
iść czy nie iść (znowu ślub)
bezczlowieczenstwo
urlop macierzyński