Piętnuję program dla dzieci Ziarno za sądownictwo

1. Data: 2011-07-03 18:20:44

Temat: Piętnuję program dla dzieci Ziarno za sądownictwo
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatni program katolicki dla dzieci w wieku 6-14 lat "Ziarno"
poruszał temat sądownictwa.
Pokazywanie sądownictwa, jak dorośli wiedzą mafijnego
i skorumpowanego w programie propagującym uczciwość,
i inne wartości uniwersalne dążące do dobra jest __kłamliwe__
i jest wciskaniem dzieciom głupoty.

Jeśli zaś materiał był edukacyjnym dla nie jednego dorosłego
oglądającego "Ziarno" to powinien być puszczony
w innym programie dla dzieci, nie moralizującym.
Pokazywanie sądownictwa jako instytucji sprawiedliwej jest demoralizujące.

2. Data: 2011-07-04 19:35:01

Od: "Jaszyn" <w...@s...na.ryj.komuchy.z.po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> w innym programie dla dzieci, nie moralizującym.
> Pokazywanie sądownictwa jako instytucji sprawiedliwej jest demoralizujące.

Ty to pewnie swoim i cudzym dzieciom od razu mowisz, ze Sw Mikolaja nie ma?

--
Jaszyn

3. Data: 2011-07-04 19:55:13

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty to pewnie swoim i cudzym dzieciom od razu mowisz, ze Sw Mikolaja nie
> ma?

Co znaczy "od razu"?
3 czy 5 lat?
5 - latek już wie , że nie ma Mikołaja,
już w tym wieku punktem honoru między ruwieśnikami
zaczyna być odgadnięcie kto nim jest, pszynajmniej w pszedszkolu.

Re: Książka dla nastolatki...
Książka dla nastolatki...
[waw] darmowe warsztaty animacji poklatkowej!
[waw] Zajecia dla dzieci w Muzeum Powstania Warszawskeigo
Moje dziecko studentem