Witam grupę

1. Data: 2011-07-19 20:08:16

Temat: Witam grupę
Od: Marek Czaplicki <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam na imię Marek. Mieszkam w Koszalinie w zachodniopomorskim. Jestem ojcem
ośmiolatka. To by było tyle. Pozdrawiam.

2. Data: 2011-07-20 08:20:16

Temat: Re: Witam grupę
Od: w_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Jul 2011 22:08:16 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):

> Mam na imię Marek. Mieszkam w Koszalinie w zachodniopomorskim. Jestem ojcem
> ośmiolatka. To by było tyle. Pozdrawiam.

No to miło Cię widzieć :)
--
w_e

3. Data: 2011-07-20 19:41:24

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-07-19 22:08, niebożę Marek Czaplicki wylazło do ludzi i marudzi:
> Mam na imię Marek. Mieszkam w Koszalinie w zachodniopomorskim. Jestem ojcem
> ośmiolatka. To by było tyle. Pozdrawiam.

A może masz jakiś problem, co?

Qra
--
złakniona

4. Data: 2011-07-20 20:10:47

Od: Marek Czaplicki <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze w wiadomości j07b0s$qk6$...@n...onet.pl na pl.soc.dzieci.starsze w
dniu środa 20 lipiec 2011 21:41:

> Dnia 2011-07-19 22:08, niebożę Marek Czaplicki wylazło do ludzi i marudzi:
>
> A może masz jakiś problem, co?

Witam się i przedstawiam. To gwoli wyjaśnienia. Gdzie tu widzisz problem? :)

5. Data: 2011-07-20 20:23:04

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-07-20 22:10, niebożę Marek Czaplicki wylazło do ludzi i marudzi:
> Qrczak pisze w wiadomości j07b0s$qk6$...@n...onet.pl na pl.soc.dzieci.starsze w
> dniu środa 20 lipiec 2011 21:41:

> Witam się i przedstawiam. To gwoli wyjaśnienia. Gdzie tu widzisz problem? :)

Nienie. Brak problemów zabił grupę. Może masz jakiś, co ją ożywi...

Qra
--
z nadzieją i kagankiem

6. Data: 2011-07-20 20:28:44

Od: Marek Czaplicki <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze w wiadomości j07df1$5rq$...@n...onet.pl na pl.soc.dzieci.starsze w
dniu środa 20 lipiec 2011 22:23:

> Dnia 2011-07-20 22:10, niebożę Marek Czaplicki wylazło do ludzi i marudzi:

> Nienie. Brak problemów zabił grupę. Może masz jakiś, co ją ożywi...

Należy się chyba cieszyć, że rodzice nie mają problemów ze swoimi dziećmi. Czy
tylko do jakichś "problemów" są grupy usenetu. Ja czasami chciałbym się
podzielić radością jaką daje mi bycie ojcem.

7. Data: 2011-07-20 20:30:27

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-07-20 22:28, niebożę Marek Czaplicki wylazło do ludzi i marudzi:
> [...]
> tylko do jakichś "problemów" są grupy usenetu. Ja czasami chciałbym się
> podzielić radością jaką daje mi bycie ojcem.

I konto na facebooku czy nk już nie wystarcza?

Qra
--
z nadzieją i karmą

8. Data: 2011-07-21 02:41:33

Od: Marek Czaplicki <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze w wiadomości j07dss$5rq$...@n...onet.pl na pl.soc.dzieci.starsze w
dniu środa 20 lipiec 2011 22:30:

> Dnia 2011-07-20 22:28, niebożę Marek Czaplicki wylazło do ludzi i marudzi:

> I konto na facebooku czy nk już nie wystarcza?
>
> Qra

To może umówmy się. Wyjaśnij jakie zasady panują na grupie. Może jakieś
nietypowe, wychodzące poza netykietę, takie których nie znam. Ja zawsze
przyjmuję zasadę: jak nie wiesz jak się zachować, zachowuj się przyzwoicie.
Mam jeden problem, ale staram się go załatwiać na forach do niego
odpowiednich. :)

9. Data: 2011-07-21 08:03:51

Od: Marek Czaplicki <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

w_e pisze w wiadomości b5uu8pfqxbwl$.mb09p95v9jjt$....@4...net na
pl.soc.dzieci.starsze w dniu środa 20 lipiec 2011 10:20:

> No to miło Cię widzieć :)

Dziękuję za przywitanie. Czasami synek chce spać razem z nami. Nie śpi całej
nocy sam, ale czasami wczesnym ranem tupta ze swojego pokoju i kładzie się
między nami. Czy pozwalać mu na to?

10. Data: 2011-07-21 08:35:31

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Marek Czaplicki wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> całej nocy sam, ale czasami wczesnym ranem tupta ze swojego pokoju i
> kładzie się między nami. Czy pozwalać mu na to?

Jeśli Wam to nie przeszkadza, to czemu nie. My pozwalamy. I tak przyłazi
coraz później i coraz rzadziej.

Qra
--
fanka przytulanka

Piętnuję program dla dzieci Ziarno za sądownictwo
Re: Książka dla nastolatki...
Książka dla nastolatki...
[waw] darmowe warsztaty animacji poklatkowej!
[waw] Zajecia dla dzieci w Muzeum Powstania Warszawskeigo