Pigułki a ciąza

11. Data: 2004-02-13 18:52:48

Temat: Re: Pigułki a ciąza
Od: "Ewa" <E...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U pewnego procenta kobiet (niektorzy endokrynolodzy-ginekolodzy twierdza,
ze
> u wszystkich) stosowanie tabletek podwyzsza poziom prolaktyny, co moze
> poewodowac zaburzenia cyklu

prolaktyne mam wyzsza zawsze,
kiedy przestalam brac tabletki nic sie w moich cyklach nie zminilo, tak
regularne, jak z pigulkami
moze jakies "dziwne" pigulki bierzecie:)
ja zawsze bralam mercilon - niestety moja watroba nie pozwala mi go brac
dalej:(
Ewa

12. Data: 2004-02-13 23:18:32

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> o wlasnie... ja za 10 dni koncze ostatnie opakowanie. z tego co
wyczytalam,
> to przez kolejne 3 cykle bez tabletek juz jest znaczne
prawdopodobienstwo
> ciazy mnogiej, ale czy to prawda? nie wiem.

nie jest to prawda...
teoria jest niby wlasciwa tylko w praktyce nie stwierdzono
zwiekszonego odsetka ciaz mnogich...

zaleca sie zeby po odstawieniu tabletek pacjentka miala minimum 3
wlasne cykle z powodu ewentualnych zmian jakie mogly spowodowac
hormony...
ale zadna praca nie wykazala ubocznych skutkow zachodzenia w ciaze
nawet w czasie brania tabletek...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

odmrożenie
Krzywica u dziecka
gdzie się operowac w Warszawie
mam od kilku dni problem ze sluchem ....
Postawy mikrobiologii lekarskiej - książka Jabłońskiego